تاریخ: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۲۳
بازدید: ۷۳
کد خبر: ۳۳۲۱۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان بوشهر خبر داد:

بهره‌برداری ۲۰ پروژه صنعتی و معدنی در استان بوشهر به‌مناسبت دهه فجر

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان بوشهر اعلام کرد که از ۱۳ واحد تولیدی و آغاز عملیات اجرایی ۷ طرح صنعتی در این استان به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش می‌متالز، «مهدی صفوی» مدیرکل صمت استان بوشهر افزود: ۱۳ واحد صنعتی و معدنی در زمینه تولید مخازن استیل مواد غذایی و ماشین‌آلات شستشوی میوه، لامپ خودرو و لامپ‌های کم مصرف، پودر استخوان (هیدروکسی پاتیت)، انواع شوینده و پاک کننده، فندک، آهک هیدراته و ... با مجموع سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومان به‌همراه اشتغال مستقیم حدود ۳۰۰ نفر در استان آماده افتتاح و بهره‌برداری رسمی است.

وی افزود: ۷ طرح صنعتی با پیش بینی سرمایه‌گذاری ۸۵۶ میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغال ۱۳۴ نفر (براساس اطلاعات اولیه مندرج در جوازتاسیس) در زمینه‌های انواع فیلتر‌های صنعتی و غیر صنعتی، انواع کنتاکتور و کلید‌های برق فشار قوی و ضعیف، چراغ‌های خیابانی و ... آماده شروع عملیات اجرایی است.

افتتاح و بهره‌برداری کارخانه تولید انواع فندک در شهرستان گناوه

مدیرکل صمت استان بوشهر از افتتاح و بهره برداری رسمی کارخانه تولید فندک با سرمایه گذاری ۴۷۰ میلیارد تومان در شهرستان گناوه خبر داد و یادآور شد: شرکت لوتوس ساسا لیان در زمینه تولید انواع فندک دستی و آشپزخانه با ظرفیت سالیانه ۴۰ میلیون عدد، کپسول گاز فندک ۶ میلیون و ۵۰۰ عدد و کپسول گاز اجاق گاز مسافرتی ۴ میلیون عدد فعال است که در شهرک صنعتی بندر ریگ برای ۲۶۰ نفر اشتغال‌زایی مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع به عنوان فاز اول احداث و راه‌اندازی شده که در مجاورت همین کارخانه طرح توسعه‌ای در فاز دوم به مساحت ۷۳۵۰ متر مربع با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال ساخت و تکمیل است.

صفوی با اشاره به دیگر پروژه‌های صنعتی قابل افتتاح در شهرستان گناوه گفت: تقاضا‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری‌های صنعتی در این شهرستان وجود دارد که در همین راستا دو واحد صنعتی دیگر در زمینه تولید انواع غلتک نقاشی و همچنین دستکش نخی روکش‌دار واقع در شهرک صنعتی بندر ریگ در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده