تاریخ: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۳۵
بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۳۳۲۱۹۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی حکمی از سوی وزیر صمت؛

«سیدمهدی فرحی» قائم‌مقام وزیر صمت در امور بازرگانی شد

‌می‌متالز - طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، «سیدمهدی فرحی» به‌عنوان قائم‌مقام وزیر صمت در امور بازرگانی منصوب شد.

به گزارش می‌متالز، «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حکمی «سیدمهدی فرحی» را به‌عنوان قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی منصوب کرد.

گفتنی است دکتر سیدمهدی فرحی عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر است و پیش از این قائم‌مقام وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بوده و از دیگر سوابق وی در وزارت دفاع می‌توان به رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی، معاون آماد و تحقیقات، معاون امور صنعتی و تحقیقاتی، رئیس سازمان صنایع هوافضا و مدیرعامل سازمان صنایع دفاع اشاره کرد.

همچنین وی به مدت ۵ سال به عنوان دبیر ستاد توسعه هوافضای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بوده و هم اکنون نیز مشاور ریاست ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور فضایی و دستیار وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در امور راهبردی است.

لازم به ذکر است ریاست کارگروه ها، کمیته‌های تخصصی و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی و تدوین کتب و انتشار مقالات متعدد در نشریات و کنفرانس‌های داخلی و خارجی نیز از جمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده