تاریخ: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۱۴
بازدید: ۸۳
کد خبر: ۳۳۲۲۶۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان:

تغییرات چشمگیر صنعت استان همدان ستودنی است

‌می‌متالز - معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، تغییرات بوجود آمده در حوزه صنعت استان همدان نسبت به سال‌های قبل را چشمگیر و ستودنی برشمرد.

به گزارش می‌متالز، «حسین فرهیدزاده» معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه این تغییرات چشمگیر در درجه نخست مرهون زحمات سرمایه گذاران است اظهار کرد: مدیریت ارشد استان و مدیرکل صمت استان بی تردید در این تغییرات نقش ویژه دارند که شایسته قدردانی است.

وی با اشاره به نامگذاری ششمین روز دهه مبارک فجر به نام جهاد، مقاومت و عزت بین‌المللی افزود: اکنون در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و مدیران و کارگران صنایع افسران و سربازان این جنگ هستند.

معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با تاکید براینکه مهمترین مساله در وزارت صمت، حمایت از تولید داخلی است اظهار کرد: با تلاش مسوولان در خیلی از حوزه‌ها وابستگی ما به خارج کم شده است و صاحب نفوذ هستیم.

در ششمین روز از دهه مبارک فجر طرح توسعه کارخانه پلمپین صنعت با حضور «حسین فرهیدزاده» معاون وزیر صمت، «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان و جمعی از مسوولان استانی افتتاح شد.

لازم به ذکر است ۳۴ واحد صنعتی و معدنی همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در نقاط مختلف استان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده