تاریخ: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۱۱
بازدید: ۷۰
کد خبر: ۳۳۱۹۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سنگدوینی تاکید کرد؛

قیمت کالا‌های اساسی در آستانه نوروز و ماه رمضان کنترل شود

‌می‌متالز - عضو کمیسیون انرژی مجلس ایجاد ثبات در بازار ارز را یکی از مسیر‌های کنترل بازار دانست و گفت: به‌یقین برای رونق کسب و کار‌ها در کشور طی روز‌های پایانی سال باید شاهد ثبات بازار ارز باشیم.

به گزارش می‌متالز، رمضانعلی سنگدوینی با انتقاد به عدم ثبات قیمت دلار و طلا در کشور، گفت: حذف ارز ترجیحی با هدف ایجاد ثبات اقتصادی صورت گرفت، اما این مهم اتفاق نیفتاد و اکنون عدم ثبات قیمت دلار منجر به افزایش تورم و مشکلات معیشتی مردم شده لذا دولت باید کاری اساسی برای حل این مسئله کند، چراکه عدم ثبات قیمت دلار بر تولیدات کاملا داخلی نیز اثر منفی گذاشته است.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش نظارت بر کنترل قیمت کالا‌های اساسی، افزود: نباید اجازه داد نوسانات قیمت دلار بر قیمت کالا‌های اساسی تاثیر سوء بگذارد، به ویژه اکنون که مردم در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان قرار گرفته لذا نباید با سختی بیشتر اقلام اساسی خود را تهیه کنند.

وی با ابراز نگرانی از تاثیر افزایش قیمت دلار بر قیمت دارو، ادامه داد: ناتوانی مردم حتی در خرید داروی مورد نیاز خود یا عزیزان‌شان هیچ توجیهی ازسوی مسوولان ندارد، بنابراین به آن‌ها توصیه می‌کنم هرچه سریع‌تر برای برون‌‎رفت از این مشکلات اقدامی اساسی انجام دهند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ایجاد ثبات در بازار ارز یکی از مسیر‌های کنترل بازار دانست و گفت: به‌یقین برای رونق کسب و کار‌ها در کشور طی روز‌های پایانی سال باید شاهد ثبات در نرخ ارز باشیم.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده