تاریخ: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۲۲
بازدید: ۵۹
کد خبر: ۳۳۲۶۹۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در راستای تنظیم بازار شب عید و ماه رمضان؛

طرح نظارتی ویژه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان چهارمحال و بختیاری از آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ۱۴۰۳ در این استان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «فضل‌الله رحمتی» مدیرکل صمت استان چهارمحال و بختیاری، ضمن بیان مطلب فوق گفت: این طرح که تا ۲۴ فروردین‌ماه ادامه دارد، در راستای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر و به‌منظور جلوگیری از سوء استفاده عوامل سودجو بازرسی از واحد‌های صنفی و خدمات‌رسان تشدید می‌شود.

وی افزود: این طرح در سه مرحله اجرایی شده است که در مرحله نخست نظارت بر خدمات فنی اصناف، قالیشویی‌ها، رستوران‌ها، آرایشگاه‌ها، بنگاه‌های اتومبیل، آپاراتی‌ها، دفاتر مسافرتی، شرکت‌های حمل و نقل مسافر برون شهری و مجموعه‌های بین راهی تشدید می‌شود.

مدیرکل صمت استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در مرحله دوم این نظارت‌ها بر واحد‌های صنفی عرضه کننده کیف، کفش و منسوجات و در مرحله سوم نظارت بر لوازم خانگی، موبایل و لوازم جانبی، انجام خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ۸۰ تیم بازرسی در این ایام نظارت مستمر بر فعالیت اصناف خواهند داشت.

رحمتی گفت: رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، مبارزه با عرضه کالای قاچاق، رصد و پایش مستمر انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا از طریق سامانه‌های برخط جامع انبار‌ها و جامع تجارت و همچنین حضور فیزیکی بازرسی برای جلوگیری از تخلف عرضه کالا‌های موردنیاز بازار و مبارزه با احتکار کالا از اهداف اجرای این طرح است.

گفتنی است، چهارمحال و بختیاری دارای ۵۶ هزار واحد صنفی است که در سه گروه تولیدی، توزیعی، خدمات فنی و خدماتی هستند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده