به گزارش میمتالز به نقل از مس پرس، بیستمین کنفرانس بینالمللی روابط عمومی ایران، صبح امروز (چهارشنبه ۰۹ اسفند) در سازمان مدیریت صنعتی کشور با حضور کارشناسان و فعالان عرصه روابط عمومی کشور برگزار شد و در بخش سومین جشنواره مردمداری ایران که به منظور تقدیر از دستاوردهای سازمانها و شرکتها در زمینهها و حوزههای مختلف روابط عمومی برگزار شد، شرکت ملی صنایع مس ایران، در بخش مدیریت روابط عمومی، به دلیل نوآوری در فعالیتهای ارتباطی و بازنمایی اقدامات جهادی در حوزه مسوولیتهای اجتماعی، موفق به کسب مدال این جشنواره شد.
در ابتدای این مراسم حسن بشیر، دبیر این کنفرانس ضمن خیر مقدم به حاضرین به تشریح برنامههای این کنفرانس در بخشهای مختلف پرداخت.
در ادامه، مهدی باقریان، عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی، به تشریح فرصتهای استفاده از هوش مصنوعی در روابط عمومی و معرفی کتابها و برنامههای کاربردی این حوزه پرداخت.
همچنین در بخش دیگری از این مراسم، از پنج کتاب جدید در حوزه کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی، با حضور نویسندگان این کتابها، رونمایی شد.
سخنرانی اساتید برجسته روابط عمومی و ارتباطات با موضوع بررسی آخرین روندها، تکنیکها و کاربردهای هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی نیز از دیگر بخشهای این کنفرانس بود.
منبع: مس پرس