تاریخ: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۱۶
بازدید: ۷۳
کد خبر: ۳۳۵۳۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بابایی‌کارنامی:

بهبود وضعیت اقتصادی مردم اولویت مجلس دوازدهم خواهد بود

‌می‌متالز - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه متاسفانه اکنون سفره مردم کوچک‌تر شده و شاخص‌های رفاه کارگران بهبود پیدا نکرده است، گفت:در مجلس دوازدهم همچنان مساله اقتصاد را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش می‌متالز، علی بابایی‌کارنامی با اشاره به اولویت‌های اقتصادی که مجلس دوازدهم باید مدنظر قرار دهد، گفت: مجلس در هر شرایطی برای معیشت مردم اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به‌ یقین در بهتر شدن وضعیت اقتصادی مردم نقش دارد، اما همراهی و اراده دولت در تحقق این مساله نیز بسیار مهم و اثرگذار است، اما متاسفانه اکنون سفره مردم کوچک‌تر شده و شاخص‌های رفاه کارگران بهبود پیدا نکرده است، بنابراین در مجلس دوازدهم همچنان مساله اقتصاد را پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم‌ساری و میان درود مجلس شورای اسلامی با اشاره مشکلات صندوق‌های بازنشستگی و بحران‌زده شدن این صندوق‌ها، افزود: تا زمانی که دولت‌ها ذی‌نفع صندوق باشند به نفع بیمه‌شدگان و مردم مدیریت نخواهند شد، اما سر و سامان دادن صندوق‌های بازنشستگی از اولویت‌های ما در مجلس و کمیسیون اجتماعی خواهد بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش قابل‌ ملاحظه‎ای جامعه به دلایل مختلف همچون وضع معیشتی و نداشتن تفریح دچار افسردگی شده‌اند، ادامه داد: افزایش شادی و سلامت جسم و روان مردم مساله مهم دیگری است که باید برای آن فکر اساسی کنیم.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده