تاریخ: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۴۷
بازدید: ۶۸
کد خبر: ۳۳۵۳۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
منتظری:

ایجاد ثبات اقتصادی لازمه تقویت معیشت است

‌می‌متالز - نماینده مردم گرگان در مجلس با بیان اینکه باید تشدید نظارت بر بازار و استفاده از سامانه‌ها از سوءاستفاده برخی افراد در روز‌های پایانی سال جلوگیری کرد، گفت: در صورتی که از این ابزار‌ها استفاده شود می‌توان بازار را ساماندهی و کالا‌ها را با قیمت‌های مناسب به دست مردم رساند.

به گزارش می‌متالز، غلامرضا منتظری با اشاره به ضرورت ساماندهی بازار در روز‌های پایانی سال، گفت: یکی از مسائل مهم در کشور آسایش و آرامش فکری مردم است که دغدغه‌های اقتصادی و معیشتی مخل این آسایش است بنابراین دولت و مجلس باید مدلی برای پیش‌بینی‌پذیر شدن اقتصاد درنظر بگیرند به گونه‌ای که مردم بتوانند نتیجه آن را لمس کنند.

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صورتی که اقتصاد پیش‌بینی پذیر باشد مردم می‌توانند برای موضوعات اقتصادی خود برنامه‌ریزی کنند؛ مردم انتظار دارند ثبات اقتصادی را ببنند و این گونه نباشد که هر لحظه شاهد افزایش قیمت کالا‌های اساسی باشند.

وی اضافه کرد: کمیسیون‌های اقتصادی مجلس و دولت باید با هماهنگی با یکدیگر شرایطی فراهم آورند که قدرت خرید مردم افزایش یاید و مردم بدون دغدغه بتوانند نیاز‌های خود را تامین کنند مردم در انتخابات نشان دادند که با وجود اینکه انتقاد دارند در لحظات حساس از نظام حمایت می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه باید با تشدید نظارت بر بازار و استفاده از سامانه‌ها از سوءاستفاده برخی افراد جلوگیری کرد، افزود: در صورتی که از این ابزار‌ها استفاده شود می‌توان بازار را ساماندهی و کالا‌ها را با قیمت‌های مناسب به دست مردم رساند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده