تاریخ: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۲۱
بازدید: ۳۴
کد خبر: ۳۳۶۹۶۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حسین‌زهی:

کالا‌های غیر مرتبط با نرخ ارز نیز رشد قیمت دارند

‌می‌متالز - عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه به دلیل عدم نظارت دقیق و موثر شاهدیم برخی از کالا‌ها و خدماتی که هیچ گونه ارتباطی با نرخ ارز ندارند، رشد قیمتی داشتند، به نحوی که گویی مدیریت بازار از دست دولت خارج شده است گفت: تیم اقتصادی دولت باید به وضعیت نرخ ارز ورود کرده و مانع از افزایش آن شود.

به گزارش می‌متالز، اسماعیل حسین‌زهی، با اشاره به افزایش نرخ ارز، سکه و طلا گفت: افزایش نرخ ارز در روز‌های اخیر و پس از تعیطلات نوروزی مشکلات و مسائل متعددی را برای مردم ایجاد کرده است، متاسفانه به دلیل عدم نظارت دقیق و موثر شاهدیم برخی از کالا‌ها و خدماتی که هیچ گونه ارتباطی با نرخ ارز ندارند، رشد قیمتی داشتند، به نحوی که گویی مدیریت بازار از دست دولت خارج شده است.

نماینده مردم خاش، میرجاوه و بخش‌های نصرت آباد و جورین در مجلس با تاکید بر اینکه نرخ ارز وضعیت معیشتی مردم را با مشکل مواجه کرده و سفره آنها روز به روز در حال کوچک شدن است، عنوان کرد: تیم اقتصادی دولت باید به وضعیت نرخ ارز ورود کرده و مانع از افزایش آن شود. مردم خیالشان راحت بود که اگر گوشت نمی‌توانند بخردند، توان خرید مرغ را دارند که متاسفانه تهیه آن هم دشوار شده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: قیمت کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم با افزایش نرخ ارز رشد داشته و خانواده‌ها شرمنده هستند. دولت حتما باید چاره اندیشی کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه به افزایش مجدد و افسارگسیخته نرخ ارز، نمایندگان باید در سال جدید قاطعانه به موضوع معیشت مردم ورود کرده و با متخلفان برخورد کنند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده