تاریخ: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۰۴
بازدید: ۲۱
کد خبر: ۳۳۶۴۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تلاش‌های مستمر تیم اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای تنظیم بازار، بازرسی و نظارت

‌می‌متالز - تیم اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد، تلاش‌های مستمری را در راستای تنظیم بازار، بازرسی و نظارت را انجام می‌دهند.

به گزارش می‌متالز، تیم اقتصادی استان در راستای تنظیم بازار، بازرسی و نظارت، روز پرکاری را در شهرستان گچساران سپری کرد.

در جریان جلسه ستاد تنظیم بازار و ستاد خدمات سفر شهرستان‌های گچساران و باشت «سیداحسان عسکری» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به این موضوع که مسافرت مبنایی برای گرانفروشی نیست، اشاره کرد و گفت: یک ریال بیش از قیمت مصوب روی کالا قابل قبول نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ادامه داد: بازدید‌های انجام گرفته در این ایام همراه با دقت، ظرافت و کیفیت باشد. تیم بازرسی همین که در بازار حاضر شود و بدانند کسانی هستند که دارند رصد می‌کنند، به‌صورت اتوماتیک اثر می‌گذارد.

در ادامه این نشست «سیدامیرتیمور موسویان» مدیرکل صمت استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک آغاز سال جدید اظهار کرد: طبق نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان (جهش تولید با مشارکت مردم)، رسالت و وظیفه ما بیش از پیش است.

وی افزود: ان‌شاءالله که همه ما و در کنار همدیگر بتوانیم در تداوم رسالتی که از برنامه‌های پنجم و ششم توسعه داشتیم و با عملیاتی شدن برنامه توسعه هفتم در سال ۱۴۰۳، وظایف مرتبط با موضوعات رفع انحصارات اقتصادی، کاهش نرخ تورم و حفظ قدرت خرید مردم، به نحو مطلوبی انجام داده و گام‌های اساسی‌تری برداریم.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده