تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۵۲
بازدید: ۵۲
کد خبر: ۳۳۷۳۷۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در تحلیل تکنیکال هفتگی بررسی شد؛

روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ + عکس

‌می‌متالز - تحلیلگر بازار سرمایه گفت: شاخص کل بورس در تردید به سر می‌برد که اگر ابهام سرمایه‌گذاری رفع نشود انتظار اصلاح این شاخص وجود دارد.

به گزارش می‌متالز، در هفته کاری که گذشت، شاخص کل بورس ۰.۴۹ درصد افزایش یافت و در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار واحدی قرار گرفت و شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۱.۱۰ درصدی در پله ۷۵۱ هزار و ۳۱۷ واحدی قرار گرفت و شاخص کل فرابورس نیز با کاهش ۰.۷۲ درصدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۳۹۶ واحدی ایستاد.

در ادامه اشکان حسینی، تحلیلگر بازار سرمایه در رابطه با روند تکنیکالی شاخص کل بورس گفت: شاخص کل بعد از یک رشد کوتاه بخاطر مسائل سیاسی و ریسک‌های سیستماتیک قبل از رسیدن به مقاومت خود متوقف شد و در تردید به سر می‌برد اگر ابهام سرمایه گذاری رفع نشود انتظار اصلاح تا محدوده باکس سبز رنگ داریم.

روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ + عکس
این تحلیلگر بازار سرمایه در ادامه در رابطه با روند حرکتی شاخص کل هم‌وزن هم اظهار کرد: شاخص کل هم‌وزن هم مانند شاخص کل به خاطر مسائل منطقه‌ای و ابهامات موجود بعد از کمی رشد یک اصلاح مقطعی کرد و در صورت افزایش ریسک انتظار اصلاح تا یکی از دو خط سبز رنگ یعنی محدوده ۷۲۴ هزار و ۸۴۴ واحدی و یا ۷۰۴ هزار و ۴ واحدی را داریم.

روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ + عکس
شایان ذکر است دیدگاه‌های فوق صرفا تکنیکال بوده و عوامل و اخبار زیادی مانند مناسبات سیاسی و تصمیمات اقتصادی، می‌تواند بر روند این شاخص‌ها تاثیر بگذارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده