تاریخ: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۳۹
بازدید: ۷۲
کد خبر: ۳۳۷۸۲۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

دیدار مدیرعامل و مدیران شرکت آلومینای ایران با فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی

‌می‌متالز - دکتر شه‌بخش مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت آلومینای ایران با سردار فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی دیدار داشت.

دیدار مدیرعامل و مدیران شرکت آلومینای ایران با مسوولان ارشد خراسان شمالی

به گزارش می‌متالز، دکتر شه‌بخش در این دیدار ضمن تبریک اعیاد نوروز و عید سعید فطر، از حماسه رزمندگان دلیر سپاه پاسداران تقدیر کرد و این پیروزی ارزشمند را به ملت شریف ایران تبریک گفت.

وی همچنین توضیحات مبسوطی از آخرین فعالیت‌ها و دستاورد‌های شرکت در سال گذشته ارائه کرد.

ارائه گزارش کلی از برنامه‌های شرکت از دیگر مطالب ارائه شده توسط دکتر شه‌بخش بود.

همچنین سردار فرجی فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) در این دیدار ضمن تبریک اعیاد و تبریک عملیات موفق وعده صادق که توسط دلیر مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های مسلح انجام شد، از همکاری‌های انجام شده در زمینه‌های مختلف توسط شرکت آلومینای ایران تشکر و قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید در حوزه اقتصادی دستگیر نظام باشیم، اظهار داشت: همچنین در حوزه فرهنگی نیز در استان مشکلاتی وجود دارد که باید با انجام برنامه‌های فرهنگی و حضور قشر جوان در این برنامه‌ها این مشکلات را رفع کرد.

در پایان این دیدار لوح تقدیری از سوی فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) استان به پاس فعالیت‌های فرهنگی جهادی شرکت آلومینای ایران در حوزه‌های مختلف به دکتر شه‌بخش اهدا شد و از زحمات مدیران و کارکنان شرکت تقدیر به عمل آمد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده