تاریخ: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۱۲
بازدید: ۴۷
کد خبر: ۳۳۸۳۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد

‌می‌متالز - رئیس کل گمرک ایران در حکمی محمدرضا آگاهی را به عنوان ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب کرد.

به گزارش می‌متالز، در حکم محمد رضوانی‌فر رئیس کل گمرک ایران خطاب به آگاهی آمده است:

نظر به تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به سمت «ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی» منصوب می‌شوید.

در این حکم تصریح شده است: انتظار می‌رود با بکارگیری همه مساعی و توانمندی‌های خویش و استفاده از توان تخصصی همکاران و کارشناسان در جهت انجام بهینه وظایف محوله اقدام کرده و همچنین در راستای اجرای اسناد بالادستی و برنامه‌های راهبردی گمرک جمهوری اسلامی ایران، «بهبود و ارتقای بهره‌وری نظام گمرکی از طریق توسعه سرمایه انسانی و اصلاح فرآیندها» و «اتخاذ تدابیر مناسب اداری در چارچوب اختیارات تفویضی و قانونی با هدف تسهیل تجارت» و «آسیب‌شناسی مواضع نظام گمرکی و برنامه‌ریزی جهت رفع آنها» و «نظارت بر صحت انجام تشریفات گمرکی در کلیه رویه‌ها» و «بهره‌گیری بهینه و مؤثر از فناوری‌های نوین مدیریت اطلاعات و مدیریت ریسک در جهت افزایش سرعت و دقت در تشریفات گمرکی» در اولویت برنامه‌های شما قرار گیرد.

معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی در این حکم افزود: امید است با اتکا به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاک‌دستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید. توفیق و سربلندی جنابعالی در انجام وظایف محوله، خدمات‌رسانی به مردم و تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منان مسئلت می‌کنیم.

مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده