تاریخ: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۲۵
بازدید: ۴۶
کد خبر: ۳۴۰۰۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در بازار رمزارزها؛

بیت‌کوین در مسیر صعودی ثابت شد

‌می‌متالز - قیمت بیت‌کوین در مسیر صعودی ثابتی قرار گرفته و شاخص‌های بازار حاکی از شرایط بالقوه اشباع فروش است که اغلب نشانه روند صعودی است، زیرا مشخص می‌کند که دارایی کمتر ارزش‌گذاری شده و به زودی ممکن است افزایش قیمت را تجربه کند.

به گزارش می‌متالز، شاخص‌های بازار شرایط بالقوه فروش بیش از حد را نشان می‌دهند که باعث ایجاد بحث در بین علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران ارز‌های دیجیتال می‌شود. «جان دو»، تحلیلگر معروف رمزارز می‌گوید: «بازار برای روند صعودی آماده و بیت‌کوین پیشرو است».

قیمت بیت‌کوین در مسیر صعودی ثابتی قرار گرفته و شاخص‌های بازار حاکی از شرایط بالقوه اشباع فروش است که اغلب نشانه روند صعودی است، زیرا مشخص می‌کند که دارایی کمتر ارزش‌گذاری شده و به زودی ممکن است افزایش قیمت را تجربه کند. پویایی بازار فعلی این غول رمزنگاری یادآور رالی اواخر سال ۲۰۲۰ است که شاهد افزایش سرسام‌آور قیمت آن به بالاترین حد خود بودیم.

به نقل از کریپتو، شاخص‌های بازار ابزار‌هایی هستند که توسط معامله‌گران و سرمایه‌گذاران برای پیش‌بینی تغییرات قیمت در آینده استفاده می‌شوند. در این زمینه، شاخص قدرت نسبی (RSI)، شاخص حرکتی محبوب، نشانه‌هایی از شرایط بالقوه اشباع فروش بیت‌کوین را نشان می‌دهد و در حال حاضر حدود ۳۰ است که به‌طور کلی آستانه فروش بیش از حد در نظر گرفته می‌شود و می‌تواند نشان دهد که بیت‌کوین در قیمت فعلی‌اش کمتر ارزش‌گذاری شده و ممکن است به دلیل افزایش قیمت باشد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۱ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۰۸ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۵۲ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۱۱ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۳.۶ میلیارد دلار است که ۱۷.۱۷ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۹۴ میلیارد دلار است که ۹.۳۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۸.۳ میلیارد دلار است که ۹۱.۶۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده