تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۶:۳۸
بازدید: ۳۴
کد خبر: ۳۴۰۳۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در بازار رمزارزها؛

ارز‌های دیجیتال پیشرو سقوط کردند

‌می‌متالز - ارز‌های دیجیتال پیشرو جهانی، بیت‌کوین و اتریوم، بیش از چهار درصد سقوط کردند، زیرا بازار‌ها حجم معاملات و شرایط کلان اقتصادی و مالی را در نظر گرفتند.

به گزارش می‌متالز، ارز‌های دیجیتال پیشرو جهانی، بیت‌کوین و اتریوم، بیش از چهار درصد سقوط کردند، زیرا بازار‌ها حجم معاملات و شرایط کلان اقتصادی و مالی را در نظر گرفتند.

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال جهان، کاهش چهار درصدی در سهم بازار نقدی خود را در ماه آوریل را ۳۳.۸ درصد گزارش کرد که اولین افت آن از ماه سپتامبر ۲۰۲۳ است.

به طور مشابه، صرافی سی ام‌ای (CME)، نیز نزدیک به ۲۰ درصد کاهش را در حجم معاملات، بالغ بر ۱۲۴ میلیارد دلار تجربه کرد. این کندی با چالش‌های مختلف اقتصادی، ازجمله نگرانی‌های مداوم تورم در ایالات‌متحده و تشدید تنش‌ها در خاورمیانه، همپوشانی دارد.

به گزارش مارکت، در ساعت ۲ و ۴۷ دقیقه بعد از ظهر به وقت شرقی، بیت‌کوین (BTC) با چهار درصد کاهش به ۶۰ هزار و ۵۵۰ دلار رسید و اتریوم (ETH) ۴.۴۳ درصد کاهش یافت و به‌طور همزمان به قیمت ۲۹۰۲ دلار فروخته شد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۲.۲۵ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۱۹ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۲۱ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۰۶ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۷.۴۵ میلیارد دلار است که ۵.۱۶ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۶ میلیارد دلار است که ۸.۸۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۲.۰۸ میلیارد دلار است که ۹۲.۰۴ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده