تاریخ: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۰۲
بازدید: ۴۶
کد خبر: ۳۴۱۵۰۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در بازار رمزارزها؛

سقوط بیت‌کوین به ۶۹ هزار دلار

‌می‌متالز - بیت‌کوین در روز چهارشنبه پس از شکست در عبور از سطح مقاومت ۷۲هزار دلاری ثبت شده در روز سه شنبه به ۶۹هزار دلار سقوط کرد.

به گزارش می‌متالز، بیت‌کوین در روز چهارشنبه پس از شکست در عبور از سطح مقاومت ۷۲هزار دلاری ثبت شده در روز سه‌شنبه به ۶۹هزار دلار سقوط کرد.

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، وب‌سایت ردیابی قیمت دارایی‌های دیجیتال، قیمت در اوایل روز چهارشنبه به ۶۹ هزار۱۹۱ دلار کاهش یافت، در حالی که در حدود ساعت ۱۰ و ۱۰ دقیقه صبح به وقت شرقی کمی بالاتر از ۶۹هزار۵۰۰ دلار معامله می‌شد و روزانه ۰.۴ درصد ضرر ثبت کرد و در زمان نگارش این مطلب همچنان در سطح ۶۹ هزار دلار قرار دارد.

اتریوم، بزرگترین آلتکوین جهان از نظر ارزش بازار، نیز پس از صعود به بالای ۳۸۰۰ دلار سقوط کرد.

اگرچه قیمت برخی آلتکوین‌ها در روز سه‌شنبه بیش از ۲۰ درصد افزایش یافت، اما در روز بعد از این صعود، تا هشت درصد کاهش یافتند.

به گفته تحلیلگران، فروش اخیر بیشتر نتیجه سود سرمایه‌گذاران از افزایش قیمت بیت‌کوین و ارز‌های دیجیتال از ابتدای ماه جاری است.

بیت‌کوین در اول ماه مه برای اولین بار در بیش از ۲ ماه گذشته به زیر ۵۷هزار دلار سقوط کرد و به پایین‌ترین سطح خود از ۲۷ فوریه رسید. بر اساس پلتفرم مبادلات ارز‌های دیجیتال بایننس، این ارز محبوب جهان در ۱۴ مارس به بالاترین سطح خود یعنی ۷۵ هزار و ۸۳۰ دلار رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۲.۵۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۵۳ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۹۸ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۰۳ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده