تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۳۴
بازدید: ۸۰
کد خبر: ۳۴۱۳۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

آیت‌الله رئیسی همیشه در متن خدمت بود

‌می‌متالز - رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: آقای دکتر رئیسی رئیس‌جمهور شهید ایران همیشه در متن خدمت بود و از انجام اقداماتی که موجب تضییع حقوق مردم می‌شد، خودداری می‌کرد.

به گزارش می‌متالز، عزت‌الله اکبری‌تالارپشتی ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور مجاهد و فعال به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران، درباره شخصیت، دستاورد‌ها و کارنامه درخشان ایشان در دوره ریاست‌جمهوری، گفت: آقای دکتر رئیسی رئیس‌جمهور شهید ایران همیشه در متن خدمت بود و از انجام اقداماتی که موجب تضییع حقوق مردم می‌شد، خودداری می‌کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای رئیسی مطیع رهبری و ولایت بود، ادامه داد: ایشان هیچ حرف و حدیثی که برای جامعه و مردم هزینه ایجاد کند را بیان نکرد و تمام تلاش خود را برای خدمت همه جانبه به مردم به کار برد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه ایشان سرمشقی برای همه اعضای دولت و مسوولان دست اندرکاران نظام بود، اضافه کرد: ویژگی ایشان این بود که وقت خود را برای حواشی هدر نمی‌داد؛ وزرا و سایر کادر اجرایی باید این ویژگی را سرمشق خود قرار دهند که به حاشیه نروند و خدمت بی‌وقفه و مجاهدانه را در دستور کار خود قرار دهند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده