تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۴۱
بازدید: ۳۲
کد خبر: ۳۴۲۱۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سرپرست صمت استان آذربایجان‌غربی خبر داد:

احیای ۳۰۴ واحد راکد صنعتی و معدنی در آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم

‌می‌متالز - سرپرست اداره کل صمت استان آذربایجان‌غربی از احیای ۳۰۴ واحد صنعتی و معدنی در طول استقرار دولت سیزدهم در استان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «صابر پرنیان» سرپرست اداره کل صمت استان آذربایجان‌غربی، ضایعه از دست دادن رئیس‌جمهور شهید و همراهان صدیقش را سخت و جانکاه دانست و با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در حوزه صمت استان تا پایان سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: طی این دوران ۱۱۲۴۳ میلیارد ریال حقوق و دولتی از معادن استان وصول شده است.

وی تعداد گواهی کشف معدنی صادره را ۸۳ مورد اعلام کرد و افزود: طی سه سال گذشته ۱۴۸ فقره پروانه اکتشاف معدنی و ۱۵۵ پروانه بهره‌برداری در استان صادر شده است.

اداره کل صمت استان آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: طی ۳ سال استقرار دولت سیزدهم ۵۵۶۲ میلیارد ریال از محل پروانه‌های بهره‌برداری معدنی و ۵۰۰ میلیارد ریال نیز از محل گواهی کشف معدن سرمایه‌گذاری در استان انجام شده است.

وی با اشاره به تعداد پروانه صنفی صادره طی استقرار دولت سیزدهم در استان تاکید کرد: در این بازه زمانی ۵۲ هزار و ۶۵۸ فقره پروانه صنفی در استان صادر شده است.

پرنیان با بیان اینکه طی بازه زمانی مذکور ۱۶۸ هزار و ۵۳۹ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و صنعتی در استان انجام شده است، گفت: در این راستا ۲۳ هزار و ۷۹۵ پرونده تشکیل شده که ارزش ریالی این پرونده‌ها ۴۷۶۵۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده