تاریخ: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۱۵
بازدید: ۳۲۳
کد خبر: ۳۴۱۸۳۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت پیشنهاد کرد:

رونمایی از بسته مشوق‌های صنعتی و معدنی «خادم الرضا» در روز ملی صنعت و معدن به‌عنوان یادبودی از سوی رئیس‌جمهور فقید

‌می‌متالز - معاون وزیر صمت و رئیس ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت پیشنهاد کرد که بسته تشویقی صنعتی و معدنی ویژه گرامیداشت دهه تولید و تجارت با عنوان «خادم الرضا» به‌عنوان یادبودی از سوی رئیس‌جمهور فقید رونمایی شود.

به گزارش می‌متالز، «فرشاد مقیمی» معاون وزیر صمت و رئیس ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت، در نشست هماهنگی بزرگداشت دهه تولید و تجارت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید و شهدای خدمت به تبیین مهم‌ترین اقدامات انجام شده در حوزه تدوین بسته مشوق‌های صنعتی و معدنی ویژه دهه تولید و تجارت و روز ملی صنعت و معدن پرداخت.

وی، رونمایی از بسته مشوق‌های صنعتی و معدنی با عنوان بسته حمایتی "خادم الرضا" را به عنوان یادبودی از سوی رئیس‌جمهور فقید؛ یکی از اولویت‌های ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت عنوان کرد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، تصریح کرد: ۱۰ تیرماه مقارن با چهلمین روز درگذشت شهدای گرانقدر خدمت خواهد بود و در صورت نهایی سازی این بسته حمایتی که با استقبال رئیس‌جمهور فقید نیز مواجه شده بود، رونمایی از آن یادگاری و پاسداشت فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت خواهد بود.

در این نشست تشکل‌های صنعتی، معدنی، صنفی و تعاونی در خصوص سلسله نشست‌های بررسی پیشنهاد‌ها و سیاست‌های حمایتی برای بسته مورد نظر گزارش‌هایی ارائه دادند.

۱۴ دستگاه و نهاد اجرایی از جمله وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت نیرو، وزارت بهداشت، وزارت علوم، معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با نمایندگانی از تشکل‌های بخش خصوصی و معاونت‌های وزارت صمت سلسله نشست‌هایی را در این حوزه برگزار کردند و مقرر شد بسته نهایی مشوقات صنعتی و معدنی با اولویت صیانت از بخش تولید وتجارت نهایی و تدوین شود.

در این نشست همچنین در خصوص نحوه برگزاری مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن، سیاست‌های اطلاع‌رسانی و نحوه تولید محتوا بحث و تبادل نظر شد.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده