تاریخ: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۰:۳۲
بازدید: ۸۶
کد خبر: ۳۴۲۱۷۴
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

موتور‌های تویوتا، سوبارو و مزدا گامی جدید در راه برقی‌ها

‌می‌متالز - شرکت‌های خودروسازی تویوتا موتور و خودروسازان ژاپنی دیگر مانند سوبارو و مزدا موتور هر کدام متعهد به توسعه موتور‌های جدید متناسب با برقی‌شدن هستند.

به گزارش می‌متالز، این خودروسازان اعلام کردند که با این موتورها، هر یک از این سه شرکت قصد دارند موتورها، باتری‌ها و سایر واحد‌های محرک الکتریکی را بهینه کنند.

هر یک از سه شرکت قصد دارند با استفاده از این موتورها، یکپارچگی با موتورها، باتری‌ها و سایر واحد‌های محرک الکتریکی را بهینه کنند و متعهد به ساخت موتور‌های جمع‌وجورتر است که امکان کاپوت پایین‌تر را فراهم می‌کند.

تویوتا که از جذب هیبریدی‌ها در بازار‌هایی مانند ایالات‌متحده سود برده است، امیدوار است که موتور جمع‌وجورتر با صرفه‌جویی در فضای زیر کاپوت به اصلاح طراحی خودرو کمک کند. تویوتا حدود یک پنجم سوبارو و تقریباً ۵ درصد مزدا را در اختیار دارد.

بر اساس گزارش رویترز، این سه خودروساز در این بیانیه گفتند که تلاش‌های آنها به کربن‌زدایی موتور‌های احتراق داخلی با سازگار کردن آنها با منابع سوخت جایگزین مانند سوخت‌های الکترونیکی و سوخت‌های زیستی کمک می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد