تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۵۸
بازدید: ۷۰
کد خبر: ۳۴۲۱۹۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مقدار فروش "کگهر" ۱۰ درصد افزایش یافت؛

فروش ۹۹۲ هزارتنی کگهر از فروش محصولات/ سنگ‌ آهن گهرزمین به روند صعودی مقدار فروش بازگشت

‌می‌متالز - سنگ‌ آهن گهرزمین در اردیبهشت‌ماه ۳،۳۳۸ هزارتن محصول را به تولید رساند.

به گزارش می‌متالز، شرکت سنگ‌ آهن گهرزمین در اردیبهشت‌ماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش محصولات تولیدی در سامانه کدال شناسایی کرد برابر با مبلغ ۳ هزار و ۳۴۲ میلیارد تومان بود. این شرکت معدنی از ابتدای سال مالی که منتهی به آذرماه ۱۴۰۳ است مجموع درآمد تجمیعی خود را در این دوره ۲۰ هزار میلیارد تومان به ثبت رساند.

فروش ۹۹۲ هزارتنی کگهر از فروش محصولات / سنگ‌آهن گهرزمین به روند صعودی مقدار فروش بازگشت
"کگهر" در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری مجموع مقدار فروش محصولات را برابر با ۹۹۲ هزارتن اعلام کرد، "کگهر" محصولاتی که در این دوره به مشتریان فروخت مربوط به بازار داخلی و صادراتی بود.

محصولاتی که "کگهر" در اردیبهشت‌ماه موفق به فروش آنها شد شامل کنسانتره سنگ آهن، گندله، سنگ آهن دانه‌بندی شده و کلوخه سنگ آهن، کنسانتره بورس کالا و گندله بورس کالا در بازار داخلی و گندله صادراتی بود که به فروش رسید. محصول "کلوخه سنگ‌ آهن" با ۳۸۹ هزارتن بیشترین مقدار فروش را در این دوره به خود اختصاص داد و پس‌ازآن نیز گندله فروش رفته در بورس کالا عمده‌ترین مقدار فروش را با ۲۱۱ هزارتن به نام خود زد.

روند مقدار فروش ماهانه "کگهر"

سنگ‌ آهن گهرزمین در اردیبهشت‌ماه از فروش ۹۹۲ هزارتنی محصولات تولیدی خود به درآمد ۳ هزار و ۳۴۲ میلیارد تومانی دست‌یافت، مقدار فروش ماهانه این شرکت معدنی در ماه گذشته برابر با ۹۰۵ هزارتن به ثبت رسید که اکنون شاهد رشد ۱۰ درصدی مقدار فروش ماهانه این شرکت معدنی بوده‌ایم.

فروش ۹۹۲ هزارتنی کگهر از فروش محصولات / سنگ‌آهن گهرزمین به روند صعودی مقدار فروش بازگشت
سنگ‌ آهن گهرزمین در اردیبهشت ماه ۳،۳۳۸ هزارتن محصول را به تولید رساند و همان‌طور که در نمودار فوق قابل ملاحظه است بیشترین میزان تولید متعلق به کلوخه سنگ‌ آهن با یک هزار و ۱۲۱ هزارتن به ثبت رسید.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد