تاریخ: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۵۴
بازدید: ۷۷
کد خبر: ۳۴۲۲۶۶

آیین اختتامیه هشتمین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات با مشارکت فولاد مبارکه آغاز شد

‌می‌متالز - آیین اختتامیه هشتمین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات به همت و مشارکت فولاد مبارکه و دانشگاه صنعتی اصفهان در تالار شیخ بهایی این دانشگاه آغاز شد.

به گزارش می‌متالز، هشتمین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات به همت و مشارکت فولاد مبارکه و دانشگاه صنعتی اصفهان و با شعار «باهم در زیست‌بوم امنیت سایبری» از خرداد ۱۴۰۲ آغاز و طی امروز و فردا مصادف با ۰۹ و ۱۰ خردادماه در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان به کار خود پایان می‌دهد.

این جشنواره، رویدادی ترویجی است که هدف اصلی آن افزایش سطح آگاهی دانشجویان، تیم‌های فناور، شرکت‌های خصوصی و سازمان‌ها در حوزه امنیت سایبری است. شرکت فولاد مبارکه در دوره هشتم این جشنواره حمایت همه جانبه و گسترده‌ای را داشته است.

برگزاری ۱۵ کارگاه فنی تخصصی، رویداد کسب‌وکار «نوافتا»، مسابقه «فتح پرچم مازآپا»، نمایشگاه محصولات و همایش اختتامیه از رویداد‌های برنامه‌ریزی شده برای هشتمین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات بود.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد