تاریخ: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۰۴
بازدید: ۱۰۶
کد خبر: ۳۴۲۲۶۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

در سال جهش تولید گام بلند فولاد سنگان در عرصه تولید

‌می‌متالز - فولاد سنگان به عنوان بزرگترین شرکت صنعتی شرق کشور سال ۱۴۰۳ را با ثبت رکورد‌های پیاپی شروع کرده است. کارکنان پرتلاش این شرکت در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است با برنامه ریزی و تلاش وافر عزم خود را برای جهش در عرصه تولید جزم کرده اند.

به گزارش می‌متالز، معاون تولید و بهره‌برداری شرکت فولاد سنگان از ثبت رکورد جدید تولید در کارخانه کنسانتره‌سازی این شرکت خبر داد.

شمسی نیا با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ توسط مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: از آغاز سال ۱۴۰۳ پیرو منویات رهبر معظم انقلاب، هدف‌گذاری تولید ۵ میلیون تنی در دستور کار قرار گرفت و بر این اساس در جلسات استراتژیک شرکت، برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرفت. وی با اشاره به ثبت رکورد‌های جدید از ابتدای سال ۱۴۰۳ ادامه داد: در فروردین ماه سال جاری موفق به ثبت رکورد روزانه تولید کنسانتره به میزان ۱۹۰۲۰ تن شدیم و رکورد حمل ریلی گندله نیز در ابتدای اردیبهشت‌ماه با حمل ۱۴۸۹۱ تن توسط ۱۴۲ واگن به ثبت رسید. وی اظهار داشت: در پایان فروردین ماه ۴۹۷۰۰۰ تن گندله تولید شد که معادل ۱۰۲ درصد تحقق برنامه در این ماه بود.

وی از تولید بیش از ۴۵۰.۰۰۰ تن کنسانتره در پایان اردیبهشت‌ماه خبرداد و افزود، با تولید این میزان کنسانتره میزان تحقق برنامه تولید این محصول به ۱۰۵ درصد رسیده است.

معاون بهره‌برداری فولاد سنگان گفت: رکورد قبلی تولید ماهیانه کنسانتره شرکت ۴۰۷ هزار تن بود که با ثبت رکورد جدید شاهد رشد ۱۰.۵ درصدی نسبت به میزان تولید قبلی هستیم.

وی اظهار داشت تاکنون برنامه تولید شرکت به خوبی محقق شده است و با برنامه‌ریزی انجام شده برای کاهش اثرات توقفات ناشی از کمبود برق و گاز، امیدواریم در پایان سال میزان تولید شرکت طبق برنامه و منطبق بر ظرفیت در دسترس شرکت باشد.

در سال جهش تولید گام بلند فولاد سنگان در عرصه تولید

منبع: صنایع معدنی فولاد سنگان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده