تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۱۰
بازدید: ۴۱
کد خبر: ۳۴۲۴۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حبیب‌زاده:

تسهیل در امور تولیدکنندگان از اولویت‌های مجلس دوازدهم

‌می‌متالز - نماینده مردم «مرند و جلفا» در مجلس دوازدهم با بیان اینکه تولیدکنندگان با مشکلاتی از قبیل تعهدات ارزی و ثبت سفارش در واردات کالا مواجه هستند، گفت: به واسطه این مشکلات، متاسفانه تولیدکنندگان زمین گیر شده اند. از این رو وزیر اقتصاد باید به این مباحث ورود کرده و دغدغه‌های این بخش را به درستی استماع کند.

به گزارش می‌متالز، عزت‌الله حبیب‌زاده، با اشاره به اولویت‌های اقتصادی مجلس دوازدهم اظهار کرد: تصویب و نظارت بر اجرای قوانین در بهبود امور معیشتی مردم، از اولویت مجلس دوازدهم در حوزه نظارت و قانونگذاری است و باید در این بخش تغییراتی ایجاد شود.

نماینده مردم «مرند و جلفا» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح قوانین اقتصادی تاثیر مستقیمی بر امور معیشتی مردم خواهد گذاشت، گفت: از این رو مجلس دوازدهم اهتمام ویژه‌ای در رفع مشکلات معیشتی مردم خواهد داشت.

حبیب‌زاده با بیان اینکه گشایش در سطوح اقتصادی نخستین اولویت مجلس دوازدهم قلمداد می‌شود، ادامه داد:مقام معظم رهبری تاکیدات زیادی در رابطه با رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور داشته اند که باید با همه توان پیگیری این موضوعات باشیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت رفع مشکل تولیدکنندگان در مجلس دوازدهم تاکید کرد: بنده جلسات متعددی را با بسیاری از تولیدکنندگان برگزار کردم؛ عمده مشکل تولیدکنندگان مربوط به تعهدات ارزی است که باید این مساله مورد توجه دولت به‌ویژه وزارت اقتصاد و امور دارایی و همچنین بانک مرکزی باشد.

حبیب‌زاده تصریح کرد: همچنین تولید کنندگان با مشکلاتی از قبیل ثبت سفارش در واردات کالا مواجه هستند، به واسطه این مشکلات متاسفانه تولید کنندگان زمین‌گیر شده اند. از این رو وزیر اقتصاد باید به مباحث مربوط به ثبت سفارش در واردات کالا توجه جدی داشته باشد و دغدغه‌های این بخش را به درستی استماع کند؛ بنابراین بانک مرکزی باید با برگزاری جلسه‌ای مشکلات تولید کنندگان را استماع و در راستای رفع این مشکلات اقدام کند.

حبیب‌زاده با بیان اینکه اولویت مجلس دوازدهم در راستای رهنمود‌های مقام معظم رهبری است که همواره تاکید بر رفع مشکلات اقتصادی مردم داشته‌اند، گفت: رهبری شعار سال پیش رو را مزین به سال جهش تولید با مشارکت مردم کردند از این رو نمایندگان پیرو عمل به این فرمان، با تمام توان پیگیر مباحث مربوط رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی خواهند بود. همچنین این مجلس تسهیل در امور تولیدکنندگان و حمایت از آنها را مدنظر قرار خواهد داد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده