تاریخ: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۵۹
بازدید: ۸۲
کد خبر: ۳۴۲۲۷۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

رمز ماندگاری شهید رئیسی ولایت‌مداری ایشان بود

‌می‌متالز - فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در فولاد هرمزگان گفت: رمز ماندگاری شهید رئیسی ولایت‌مداری ایشان بود و دغدغه تحقق فرمایشات رهبری را داشت و مجاهدانه پای ولایت و اسلام ایستادند.

به گزارش می‌متالز، سردار اباذر سالاری در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در شرکت فولاد هرمزگان بیان کرد: عالی‌ترین رتبه معنوی که خداوند به انسان‌ها عنایت می‌کند، شهادت در راه خدا است و بالاتر از آن وجود ندارد و شهیدان خدمت مزد زحمات خود را گرفتند و به عالی‌ترین رتبه معنوی در پیشگاه خداوند دست یافته‌اند.

وی افزود: خداوند برای شهید رئیسی و شهدای خدمت بهترین سرنوشت را رقم زد و در راه خدمت به مردم به شهادت رسیدند. میلیون‌ها نفر برای این شهدا اشک ریختند و این موضوع حاکی از غم فراق این عزیزان و محبوبیت آنها در میان مردم بود.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: تمام دغدغه و غصه شهید رئیسی خدمت به مردم بود و در همین سفر اخیر ایشان به استان هرمزگان که در شرایط خاصی انجام شد، تمام هم و غم ایشان، ملاقات‌های مردمی و حضور در مناطق بسیار محروم استان هرمزگان بود. همچنین ایشان نسبت به کارگران زحمتکش بسیار متواضع بودند و پای درددل آنها می‌نشست.

سردار سالاری تصریح کرد: رمز ماندگاری شهید رئیسی ولایت‌مداری ایشان بود و دغدغه تحقق فرمایشات رهبری را داشت و مجاهدانه پای ولایت و اسلام ایستادند.

وی ادامه داد: شهید رئیس جمهوری اسلامی ایران در سراسر دنیا عزتمند کرد و محکم در مقابل دشمنان ایستاد. ایشان به دنبال تحقق آرمان فلسطین بود و از مظلومان دفاع می‌کرد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در پایان از مدیرعامل فولاد هرمزگان به دلیل برگزاری این مراسم و فعالیت‌های این شرکت در زمینه تولید و اشتغال‌زایی تقدیر و تشکر کرد.

منبع: فولاد هرمزگان

عناوین برگزیده