تاریخ: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۲۹
بازدید: ۷۱
کد خبر: ۳۴۲۲۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
داداشی:

باید جلوی رشد نقدینگی و تکانه‌های ارزی را بگیریم

‌می‌متالز - منتخب مردم آستارا در مجلس دوازدهم گفت:باید در زمینه‌هایی همچون مهار تورم بیش از پیش از نقطه نظرات نخبگان دانشگاهی و همچنین اقتصاددانان کشور بهره بگیریم.

به گزارش می‌متالز، ولی داداشی، با اشاره به اولویت‌های اقتصادی مجلس دوازدهم اظهار کرد: به واقع نخستین اقدام برای رفع مشکلات اقتصاد کلان در کشور منوط به مهار تورم است.

منتخب مردم «آستارا» در مجلس دوازدهم با بیان اینکه نرخ تورم نباید به صورت افسارگسیخته، افزایش پیدا کند ادامه داد: به واقع ما منکر تلاش مسئولین و خادمین کشور نیستیم و تلاش‌های آنها در موضوعات اقتصادی و در بخش‌هایی پاسخ داده است، اما باید در زمینه‌هایی همچون مهار تورم بیش از پیش از نقطه نظرات نخبگان دانشگاهی و همچنین اقتصاددانان کشور بهره بگیریم.

داداشی با بیان اینکه باید از مسوولینی که پیگیر مسائلی همچون مهار تورم در کشور هستند به خوبی استفاده کنیم ادامه داد: این افراد باید پای کار آمده و ما هم به عنوان منتخبین مجلس از دولت در این بخش‌ها مطالبه کنیم.

داداشی با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری در رابطه با رفع مشکلات معیشتی مردم و تاکیدات مکرر ایشان به مسوولین اظهار کرد: بنابراین نخستین قدم در رابطه بهبود شرایط اقتصادی مردم، مهار تورم است و ما باید به اصطلاح جلوی آسیب‌های این مساله رو بگیریم.

منتخب مجلس دوازدهم با بیان اینکه متاسفانه معضلات اقتصادی افزایش پیدا کرده است ادامه داد: یکی از عمده مسائل در این بخش مربوط به رشد نقدینگی و همچنین تکانه‌های ارزی است که می‌تواند حتی بر نرخ تورم تاثیر بگذارد. به واقع اگر دولت قصد دارد در راستای تسهیل امور تصویب برخی از قوانین را مد نظر قرار دهد حتماً مجلس به دولت در این بخش کمک خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده