تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۵۰
بازدید: ۷۳
کد خبر: ۳۴۲۶۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
خدادادی تاکید کرد:

تغییر محسوس در معیشت مردم با مهار تورم

‌می‌متالز -نماینده مردم ملکان و لیالن در مجلس گفت: دولت و مجلس باید در کنار هم تلاش کنند تا با مهار تورم تغییر محسوسی در معیشت مردم ایجاد کنند.

به گزارش می‌متالز، زهرا خدادادی با اشاره به موضوعاتی که باید اولویت اقتصادی مجلس دوازدهم باشد، گفت: به‌یقین اقتصاد مساله اصلی امروز کشور است لذا دولت و مجلس باید در کنار هم تلاش کنند تا با مهار تورم تغییر محسوسی در معیشت مردم ایجاد کنند.

نماینده مردم ملکان و لیالن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین باید با رفع موانع تولید زمینه مشارکت بخش خصوصی را در امر تولید فراهم کرد چراکه این مشارکت علاوه‌بر تحقق جهش تولید، بیکاری را ریشه‌کن خواهد کرد.

وی با بیان اینکه معیشت و تامین مایحتاج و نیاز‌های اصلی مردم بدون دغدغه مساله مهمی است که باید برای آن برنامه داشت، افزود: ایجاد اشتغال با رونق تولید محقق خواهد شد که رفع بیکاری و افزایش درآمد مردم را به دنبال دارد که البته این مهم به تامین سفره و معیشت مردم و صدالبته رضایت آنها منتهی می‌شود، بنابراین باید تولید در تمامی عرصه‌ها همچون صنایع، پتروشیمی و حتی مسکن را جدی گرفت.

خدادادی با اعتقاد به اینکه افزایش تولید، بالا رفتن ارزش پول ملی را نیز به دنبال دارد، مطرح کرد: پایین بودن ارزش پول ملی خود یکی از دلایل نابسامانی اقتصاد است که باید با ایجاد ثبات اقتصادی ارزش پول کشور را افزایش داد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده