تاریخ: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۵۸
بازدید: ۶۰
کد خبر: ۳۴۲۳۹۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
زنگنه مطرح کرد:

ضرورت اصلاح سیاست ارزی و بورسی در مجلس دوازدهم

‌می‌متالز - نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس دوازدهم گفت:باید اصلاح سیاست‌های منتج به بازار سرمایه را لحاظ و برای این بخش چاره اندیشی کنیم چراکه متاسفانه بازار سرمایه وارد چندمین ماه شاخص‌های منفی خود شده و این شرایط به صلاح اقتصاد کشور نیست.

به گزارش می‌متالز، محسن زنگنه، با اشاره به اولویت‌های اقتصادی مجلس دوازدهم گفت: یکی از اولویت‌های مهم اقتصادی مجلس دوازدهم ثبات بخشی به حوزه اقتصاد کلان کشور است.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس دوازدهم تاکید کرد: به واقع هر عاملی که باعث ایجاد ثبات اقتصادی در کشور می‌شود باید مد نظر قرار گرفته و مسائل مربوط به آن مورد بررسی قرار گیرد.

زنگنه ادامه داد:به عنوان مثال یکی از این دست موارد، مهار تورم و یا کاهش رشد نقدینگی است لذا باید راهکار‌های لازم برای این مهم مد نظر قرار گیرد. همچنین مجلس دوازدهم باید اصلاح نظام ارزی را لحاظ کرده و برای این مهم چاره‌اندیشی کند.

وی با بیان اینکه سیاست‌های ارزی کشور در ماه‌های گذشته دستخوش تغییرات زیادی شده است بیان کرد: به واقع اصلاح سیاست‌های ارزی می‌تواند در اقتصاد کلان امری موثر قلمداد شده و مشکلات این بخش را برطرف کند.

نماینده مجلس دوازدهم با اشاره به ضرورت رفع مشکلات بازار سرمایه تاکید کرد: همچنین ما باید اصلاح سیاست‌های منتج به بازار سرمایه را لحاظ کرده و برای این بخش هم چاره‌ اندیشی کنیم چراکه متاسفانه بازار سرمایه وارد چندمین ماه شاخص‌های منفی خود شده و این شرایط به صلاح اقتصاد کشور نیست. همچنین مجلس دوازدهم باید اصلاح سیاست‌های بودجه‌ریزی در کشور را مجددا ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده