تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۰۸
بازدید: ۶۰
کد خبر: ۳۴۲۳۴۵
با مشارکت شرکت ایریسا و صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه؛

آئین بهره‌برداری از اولین مجموعه پروژه‌های تحول دیجیتال شرکت فولاد مبارکه برگزار شد

‌می‌متالز - آئین بهره‌برداری از اولین مجموعه پروژه‌های تحول دیجیتال شرکت فولاد مبارکه با حضور دو تن از معاونین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل و معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه همزمان با مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، آئین بهره‌برداری از اولین مجموعه پروژه‌های تحول دیجیتال شرکت فولاد مبارکه با حضور علی انصاری معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امیر محمدزاده لاجوردی قائم‌مقام وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، سیدعلی محمد میرمحمد میبدی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان و محمد ناظمی هرندی، معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه همزمان با مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

سامانه هوشمند پایش آلاینده‌های زیست محیطی که با استفاده از فناوری‌های پیشرفته آلودگی‌های زیست محیطی را به صورت لحظه‌ای رصد می‌کند و در صورت بروز هر اتفاقی به صورت لحظه‌ای عامل آلایندگی را شناسایی می‌کند از جمله این پروژه‌ها است.

سامانه هوشمند موتورخانه‌های حرارت مرکزی که به منظور مانیتورینگ انرژی در موتورخانه‌ها طراحی شده و با استفاده از تحلیل داده‌ها بهینه‌سازی مصرف انرژی را امکان‌پذیر می‌کند نیز دومین پروژه تحول دیجیتال است.

سومین پروژه تحول دیجیتال شرکت فولاد مبارکه، سامانه هوشمند و پایش مصرف برق است که این سامانه داده‌های مصرف را تحلیل می‌کند و بهینه‌سازی مصرف برق را به دنبال خواهد داشت.

سامانه هوشمند کنترل و پایش مصرف سیالات که مصرف آب و انرژی را بررسی می‌کند نیز چهارمین پروژه تحول دیجیتال شرکت فولاد مبارکه است.

سامانه هوشمند پایش وضعیت ترابری سبک نیز پنجمین پروژه تحول دیجیتال فولاد مبارکه بود که امروز رونمایی شد؛ همچنین سامانه هوشمند پایش وضعیت ترابری سنگین و سامانه هوشمند پایش وضعیت حمل‌ونقل داخل فنس نیز به ترتیب ششمین و هفتمین پروژه را شامل می‌شوند.

ربات مارکینگ تختال نیز هشتمین پروژه تحول دیجیتال شرکت فولاد مبارکه است که با قابلیت کار در محیط‌های سخت و با حرارت بالا طراحی شده است.

گفتنی است ۷ پروژه از این ۸ پروژه به همت کارشناسان داخلی شرکت ایریسا و یکی از این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه به بهره‌برداری رسید.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده