تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۱:۴۴
بازدید: ۳۵
کد خبر: ۳۴۲۴۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در بیست و هفتمین روز خردادماه؛

اجلاس سهامداران "فسازان"

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت غلتک‌سازان سپاهان با نماد "فسازان" روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ برگزار خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت غلتک‌سازان سپاهان، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ در استان اصفهان، شهر اصفهان به آدرس اصفهان-پل خواجو- میدان فیض ساختمان شماره یک اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیات‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات‌مدیره و تعیین پاداش هیات‌مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

سهامداران محترم حقیقی می‌توانند با ارائه اصل کارت ملی و نمایندگان سهامداران حقوقی با ارائه اصل معرفی نامه رسمی و اصل کارت ملی نماینده از ساعت ۸:۳۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ در جلسه مجمع حضور به هم رسانند. همچنین مشاهده هم‌زمان از طریق سایت شرکت به نشانی www.ghaltaksazan.com ممکن است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده