تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۰۹
بازدید: ۴۵
کد خبر: ۳۴۲۴۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون وزیر صمت پیشنهاد کرد؛

تدوین برنامه‌های اجرایی ویژه روز‌های دهه تولید و تجارت

‌می‌متالز - معاون وزیر صمت و رئیس ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت پیشنهاد کرد که هر روز دهه تولید و تجارت به یک عنوان نامگذاری شده است و برای هر روز متناسب با عنوان انتخابی، شرایط زمانی و مناسبت‌های کشور برنامه اجرایی پیشنهاد و تدوین شود.

به گزارش می‌متالز، «فرشاد مقیمی» مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در نشست هماهنگی بزرگداشت دهه تولید و تجارت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید و شهدای خدمت به تبیین مهم‌ترین اقدامات انجام شده در حوزه تدوین بسته مشوق‌های صنعتی و معدنی ویژه دهه تولید و تجارت و روز ملی صنعت و معدن پرداخت.

وی، افزود: برگزاری باشکوه مراسمات این دهه از یکم تا دهم تیرماه در سطح ملی و استانی به عنوان یک اولویت در دستور کار است که در این مسیر از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، یادآور شد: ۱۰ تیرماه مقارن با چهلمین روز درگذشت شهدای گرانقدر خدمت خواهد بود و در صورت نهایی سازی، بسته مشوقات صنعتی و معدنی ویژه گرامیداشت دهه تولید و تجارت در مراسم روز ملی صنعت و معدن با عنوان بسته حمایتی خادم الرضا رونمایی خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای پیگیری تدوین مشوقات صنعتی و معدنی ویژه گرامیداشت دهه تولید و تجارت نشست‌های جداگانه‌ای نیز با مجموعه‌های وزارت نیرو، معاونت علمی فناوری و دانش بنیان ریاست جمهوری، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، وزارت علوم، وزارت بهداشت، معاونت اقتصادی قوه قضائیه، بانک مرکزی و... برگزار شده است.

در این نشست تشکل‌های صنعتی، معدنی، صنفی و تعاونی در خصوص سلسله نشست‌های بررسی پیشنهاد‌ها و سیاست‌های حمایتی برای بسته مورد نظر گزارش‌هایی ارائه دادند.

۱۴ دستگاه و نهاد اجرایی از جمله وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت نیرو، وزارت بهداشت، وزارت علوم، معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با نمایندگانی از تشکل‌های بخش خصوصی و معاونت‌های وزارت صمت سلسله نشست‌هایی را در این حوزه برگزار کردند و مقرر شد بسته نهایی مشوقات صنعتی و معدنی با اولویت صیانت از بخش تولید و تجارت نهایی و تدوین شود.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده