تاریخ: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۴۶
بازدید: ۴۱
کد خبر: ۳۴۲۴۹۰
سرویس خبر : اجتماعی
در مجموعه اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم اصفهان برگزار شد؛

همایش ۱۰ هزار نفری خانواده بزرگ فولاد مبارکه با عنوان «ورزش، سلامتی و بهره‌وری»

‌می‌متالز - همایش ورزش صبحگاهی خانواده بزرگ شرکت فولاد مبارکه اصفهان با حضور بیش از ۱۰۴۰۰ نفر از پرسنل این شرکت برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، همایش بزرگ ورزش صبحگاهی خانواده بزرگ شرکت فولاد مبارکه اصفهان با عنوان «ورزش، سلامتی، بهره‌وری» صبح روز جمعه ۱۱ خرداد در مجموعه اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم اصفهان برگزار شد.

در این همایش علیرضا کاظمی، معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی، صادق فرخی مدیر خدمات عمومی و امور رفاهی، مجتبی لطفی، رئیس امور ورزش، هومن فیروزی، مدیرعامل باشگاه سپاهان‌نوین و برخی دیگر از مدیران و مسؤولان شرکت فولاد مبارکه در کنار بیش از ۱۰۴۰۰ نفر از پرسنل و خانواده‌هایشان حضور داشتند.

همایش ۱۰ هزار نفری خانواده بزرگ فولاد مبارکه با عنوان «ورزش، سلامتی و بهره‌وری»

فولاد مبارکه زیرساخت‌ساز توسعه فعالیت‌های ورزشی است‌

علیرضا کاظمی، معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه در حاشیه این همایش اظهار داشت: در فولاد مبارکه برای اینکه بتوانیم پایداری و نوآوری را در تولید و توسعه خود داشته باشیم، حتماً باید به سمت حوزه فرهنگ حرکت کرده تا به سرآمدی در فرهنگ برسیم.

وی افزود: در سال‌های گذشته با استخدام نفرات فرهیخته و آموزش‌های صورت گرفته، توانستیم نیرو‌هایی را پرورش دهیم که توان داخلی و ظرفیت‌های آنها به ما کمک کند.

کاظمی تصریح کرد: امروز در زمینه‌های مختلف فرهنگی از جمله فرهنگ سازمانی در جایگاه خوبی قرار گرفته‌ایم؛ اما از یک نقطه به بعد برای تقویت فرهنگ باید به سمت انتخاب خرده‌فرهنگ‌ها حرکت و آنها را تقویت کنیم تا در مجموعه سازمانی خود شرایط را ارتقا دهیم.

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه گفت: یکی از خرده فرهنگ‌ها توجه به خود شخص است که در بعد روحی تأثیرگذار است، زمینه ورزش به شدت استرس‌ها، ناآرامی‌ها را کاهش می‌دهد و شخص را آماده می‌کند.

وی ادامه داد: جسم انسان به مرور زمان با کار سختی که انجام می‌دهد مستهلک می‌شود و نیاز به بازسازی دارد؛ ورود به ورزش باعث می‌شود جسم آماده و بالنده برای هر حرکتی باشد.

کاظمی با بیان اینکه همایش امروز ۲ پیام دارد، خاطرنشان کرد: نخست اینکه حق خانواده‌ها شادی است و باید در کنار یکدیگر شاد باشیم و در یک مجموعه جامعه‌پذیر به سمت کار با نشاط سوق پیدا کنیم.

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه گفت: نکته دوم اینکه فولاد مبارکه زیرساخت‌ساز توسعه فعالیت‌های ورزشی است، یعنی اگر خانواده‌ها امروز در فعالیت‌های ما شرکت می‌کنند، باید بدانند که هر روز و هر ساعت و در مکان‌های دیگر نیز این شرایط فراهم شده است.

همایش ۱۰ هزار نفری خانواده بزرگ فولاد مبارکه با عنوان «ورزش، سلامتی و بهره‌وری»

به دنبال ارتقای سلامتی، شادابی و نشاط کارکنان هستیم

مجتبی لطفی، رئیس امور ورزش شرکت فولاد مبارکه در حاشیه این مراسم اظهار داشت: یکی از اهداف مهم امور ورزش شرکت فولاد مبارکه ارتقای سلامتی، شادابی و نشاط کارکنان و خانواده‌های آنها است.

وی افزود: برگزاری همایش‌های ورزشی جهت نهادینه کردن ورزش یک امر مهم است، امروز نخستین همایش ورزش صبحگاهی سال ۱۴۰۳ برگزار شد؛ برنامه‌های متنوعی از جمله مسابقات دارت پیش‌بینی شد که فکر می‌کنم یکی از بزرگ‌ترین مسابقات دارت کشور باشد.

شایان ذکر است در ابتدای این همایش پس از پذیرش شرکت‌کنندگان مسابقات دارت و حرکات نمایشی برای دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد، پس از اجرای حرکاتی از ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای نوبت به برگزاری ورزش صبحگاهی آقایان و بانوان در ۲ بخش جداگانه رسید. سپس با قرائت قرآن و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، ویدئویی از دستاورد‌های تیم‌های صنعت فولاد در رقابت‌های ورزشی در سال گذشته پخش شد؛ اجرای برنامه کمدی، انجام قرعه‌کشی و اهدای جوایز از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

همایش ۱۰ هزار نفری خانواده بزرگ فولاد مبارکه با عنوان «ورزش، سلامتی و بهره‌وری»

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده