تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۲۹
بازدید: ۱۰۷
کد خبر: ۳۴۲۵۰۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
در اردیبهشت‌ماه ثبت گردید؛

جهش ۸۵ درصدی درآمد‌های "هرمز"

‌می‌متالز - یزان درآمدی که شرکت فولاد هرمزگان جنوب در دومین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد هرمزگان جنوب با سرمایه ثبت شده ۸ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۳۰ هزار و ۶۲۶ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبشهت‌ماه سال جاری نشان داد که عملکرد ضعیف خود در ماه قبل را جبران کرده و آغازی پرقدرت داشته است. 

جهش ۸۵ درصدی درآمد‌های
میزان درآمدی که شرکت فولاد هرمزگان جنوب در دومین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد ۳ هزار و ۲۳۹ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با رشد ۸۵ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۶ درصدی همراه بود.

جهش ۸۵ درصدی درآمد‌های
بیشترین میزان درآمدی که فولاد هرمزگان جنوب در این دوره ماهانه شناسایی کرد متعلق به بازار صادراتی بود. درآمد صادراتی که "هرمز" در دومین ماه از سال ۱۴۰۳ به ثبت رساند برابر با یک هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان بود که نسبت به ماه گذشته افزایش داشته است.

جهش ۸۵ درصدی درآمد‌های
"هرمز" در اردیبهشت‌ماه ۳۵۳ هزار و ۸۴۸ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۴۷ هزار و ۱۱ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته با رشد همراه شد.

جهش ۸۵ درصدی درآمد‌های
عنوان پرفروش‌ترین محصول فولاد هرمزگان جنوب را در اردیبهشت‌ماه محصول «اسلب (بازار صادراتی)» با یک هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در دومین ماه از سال جاری به ثبت رسید ۵۴ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، نرخ فروش این محصول با افزایش قیمت، به مبلغ ۲۴ میلیون و ۲۵۵ هزار تومان درازای هر تن رسید.

جهش ۸۵ درصدی درآمد‌های
منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده