تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۴۱
بازدید: ۱۱۲
کد خبر: ۳۴۲۵۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در هشتمین اجلاس مشتری‌مداری؛

دریافت تندیس زرین مشتری‌مداری از سوی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

‌می‌متالز - منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس موفق به دریافت تندیس زرین هشتمین اجلاس مشتری‌مداری شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، روز چهارشنبه، نهم خردادماه، منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس به‌ پاس ارائه خدمات باکیفیت و توجه ویژه به امر مشتری‌مداری و برخورد شایسته با سرمایه‌گذاران، تندیس زرین و لوح تقدیر هشتمین اجلاس سراسری مشتری‌مداری را دریافت کرد.

این اجلاس که در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد، میزبان مقامات بلندپایه از قوه‌ی مقننه و مجریه بود و در آن شرکت‌های بزرگ و تأثیرگذار کشوری مورد ارزیابی قرار گرفتند.

در این اجلاس مدعوین دولتی، نمایندگان مجلس و میهمانان ویژه ضمن تبیین اهمیت مشتری‌مداری جهت تقویت اقتصاد کشور و کمک به بهینه‌کردن کیفیت محصولات تولیدی و خدمات، به انتقال تجربیات خود در این زمینه پرداختند.

رونمایی از کتیبه‌ی کنگره تجدید میثاق بخش صنعت، معدن و تجارت با آرمان‌های رئیس‌جمهور شهید نیز با حضور امیرحسین قاضی‌زاده معاون ریاست جمهوری از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

گفتنی است منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس به‌ عنوان بزرگ‌ترین منطقه ویژه اقتصادی کشور در سال‌های اخیر افزایش چندبرابری جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی را تجربه کرده و این مساله نشانه مشتری‌مداری ویژه این منطقه عظیم صنعتی است.

دریافت تندیس زرین مشتری‌مداری از سوی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

منبع: منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده