تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۵۵
بازدید: ۸۴
کد خبر: ۳۴۲۶۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رونمایی از محصول جدید شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس

‌می‌متالز - جدیدترین محصول رسانه‌ای شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس رونمایی شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس، «صنعت بهادار» جدیدترین محصول رسانه‌ای شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس برای پیگیری و واکاوی چالش‌های صنایع ایران، رونمایی شد.

برنامه اینترنتی «صنعت بهادار» جدیدترین محصول رسانه‌ای واحد تولید و برنامه‌سازی شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس است که با هدف پیگیری و بازگو کردن چالش‌ها و مشکلات صنایع با استناد به آمار و ارقام، تهیه و منتشر می‌شود.

این برنامه در تلاش است با دعوت از ذی‌نفعان مختلف از جمله مسوولان، تولیدکنندگان و کارشناسان حوزه تولید و بازار سرمایه، نگاه ریشه‌ای به چالش‌های صنایع مختلف کشور داشته باشد و راهکاری برای برون‌رفت از وضعیت موجود آنان، ارائه بدهد.

«صنعت بهادار» برنامه‌ای گفتگو و مناظره محور به تهیه‌کنندگی امیرحسین سیفی‌پور است که اجرای آن را نوید خاندوزی، مجری و کارشناس بازار سرمایه بر عهده دارد.

همچنین در راستای افزایش کیفیت محتوای برنامه و پس از انتشار فراخوان همکاری و بررسی رزومه‌های موجود، سردبیری برنامه «صنعت بهادار» با مشارکت تیم تحلیل کارگزاری صنعت و معدن به سرپرستی علی اسکینی، مدیر تحلیل و سرمایه‌گذاری کارگزاری مذکور، انجام می‌شود.

اولین قسمت برنامه «صنعت بهادار» با موضوع چالش‌های قیمت‌گذاری دستوری در صنعت خودرو با حضور مصطفی میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ابراهیم آقاپور، معاون معالی و اقتصادی گروه صنعتی ایران‌خودرو، آلبرت بغزیان، رئیس سابق هیات تجدیدنظر شورای رقابت، قادر معصومی‌خانقاه، مدیریت نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و محمدامین قهرمانی، معاون ناشران و اعضا بورس تهران برگزار و تهیه شده است.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

عناوین برگزیده