تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۴۵
بازدید: ۷۵
کد خبر: ۳۴۲۶۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
قدرتی مطرح کرد

توجه به سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاران؛ راه برون رفت از مشکلات اقتصادی

‌می‌متالز - نماینده مردم شیروان در مجلس دوازدهم با بیان اینکه راه برون رفت از مشکلات اقتصادی موجود توجه به سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاران است، گفت:تسهیل در امور سرمایه‌گذاران را در مجلس دوازدهم به جد پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش می‌متالز، عباس قدرتی، با اشاره به اولویت اقتصادی مجلس دوازدهم اظهار کرد: مهمترین اولویت مجلس دوازدهم پرداختن به امور اقتصادی و معیشتی مردم خواهد بود.

نماینده مردم «شیروان» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه نسبت به شرایط اقتصادی اذعان داشته و در رابطه با آن صحبت می‌کنند، تاکید کرد: این در حالی است که متاسفانه در عمل و اجرا در برخی از امور اقتصادی هیچ اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد.

قدرتی با بیان اینکه مجلس دوازدهم تمام هم و غم خود را برای بهبود شرایط اقتصادی به کار خواهد گرفت، اظهار کرد: از سوی دیگر مقام معظم رهبری تاکید داشتند که شعار سال؛ جهش تولید با مشارکت مردم است و این بدین معناست که ما باید در راستای جهش تولید از مردم کمک بگیریم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با این حال وقتی ما می‌خواهیم یک سرمایه‌گذار را به حوزه انتخابیه خود ببریم تا به آن حوزه کمک کنند، نخستین کسانی که به اصطلاح چوب لای چرخ می‌گذارند، مسئولین هستند. در ادامه وقتی ما معترض این رویکرد می‌شویم، آنها به ما می‌گویند که شما دخالت نکنید! این در حالیست که این دخالت محسوب نمی‌شود.

قدرتی با بیان طبق اصول قانونی نماینده حق تحقیق و تفحص و نظارت بر همه امور را دارد، اظهار کرد: ما قصد داریم اقتصاد کشور را درست کنیم خب این جای سوال است که این کار را باید از کجا شروع کنیم؟ این در حالیست که برخی از مسوولین قادر به انجام برخی امور نبوده و بانک مرکزی هم منفعلانه عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه ما باید برای جهش تولید از مردم کمک بگیریم، اظهار کرد: بنابراین ما در مجلس دوازدهم تلاش می‌کنیم تا قوانینی همچون تسهیل در صدور مجوز‌های کسب و کار را مد نظر قرار داده چرا که این قانون، قانون خوبی بوده و، اما در برخی از امور به درستی اجرایی نمی‌شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:متاسفانه ما در برخی از امور ملاحظه می‌کنیم که یک مجوز به اصطلاح در دست یک کارشناس گیر می‌کند. این در حالیست که ما تلاش می‌کنیم بسیاری از سرمایه‌گذاران را به سمت فعالیت‌های تولیدی سوق دهیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما باید به دنبال جذب سرمایه‌گذار در شرایط فعلی کشور باشیم اظهار کرد: بنابراین اولویت ما تسهیل در امور سرمایه‌گذاری در بخش‌های اقتصادی کشور خواهد بود چرا که راه برون رفت از مشکلات، سرمایه گذاری است.

وی تاکید کرد: همواره سرمایه‌گذاران از ما سوال می‌کنند که در ازای سرمایه‌گذاری در منطقه‌ای، آیا دچار مشکلات خواهند شد و یا خیر؟ بنابراین ما در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت خواهیم کرد و در راستای جهش و رونق تولید با هیچ مسئولی تعارف نخواهیم داشت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی موجود توجه به سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاران است و تسهیل در امور آنهاست. به واقع ما تسهیل در امور سرمایه‌گذاران را در مجلس دوازدهم به جد پیگیری خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده