تاریخ: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۱۳
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۳۴۲۶۹۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد؛

اولویت تامین کالا‌ها و تجهیزات مورد نیاز مجتمع‌های مس از داخل استان محل استقرار/ بر رعایت ضوابط و توجه به قیمت و کیفیت رقابتی تاکید داریم

اولویت تامین کالا‌ها و تجهیزات مورد نیاز مجتمع‌های مس از داخل استان محل استقرار/ بر رعایت ضوابط و توجه به قیمت و کیفیت رقابتی تاکید داریم
‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: بر اولویت تامین کالا‌ها و تجهیزات مورد نیاز مجتمع‌های مس از داخل استان محل استقرار و بر رعایت ضوابط و توجه به قیمت و کیفیت رقابتی تاکید داریم.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، دکتر «حسین مدرس خیابانی» ظهر چهارشنبه ۰۹ خردادماه در نشست ارتباط موثر صنایع بزرگ و کوچک که در محل مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برگزار شد، اظهار کرد: این رویداد با سیاست خوب استاندار محترم کرمان و معاونت اقتصادی استانداری در خصوص تقویت ارتباط بین صنایع بزرگ و کوچک و متوسط استان برگزار شده است.

وی افزود: یکی از ماموریت‌های صنایع بزرگ و پیشران این است که زنجیره‌های پایین‌دست خود را به حرکت درآورند؛ برخی از کالا‌هایی که برای طرح‌های توسعه و واحد‌های تولیدی نیاز داریم توان تولید آنها در استان کرمان وجود دارد و از این توان استفاده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران تکلیف شده است که حتما در چارچوب ضوابط و با در نظر گرفتن قیمت رقابتی و کیفیت مناسب؛ تأمین کالاها، تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی از داخل استان در اولویت قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۸۰۰ میلیارد تومان از داخل استان کرمان برای مجتمع‌های مس سرچشمه و شهربابک خریداری شده است که از این مبلغ ۱۲۰۰ میلیارد تومان مربوط به مجتمع مس سرچشمه و ۱۱۵۰ میلیارد تومان برای مجتمع شهربابک بوده است.

وی ادامه داد: هدف‌گذاری شده است که در سال ۱۴۰۳ با تقویت این سیاست در استان، میزان خرید کالا و تجهیزات از داخل استان کرمان را ۵۰ درصد افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دائمی توانمندی‌های استان کرمان و نیازمندی‌های صنعت مس ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد بازدید‌های مستمری بین مدیران مجتمع‌ها به ویژه مسوولان خرید و تامین تدارکات کالا از کارخانجات داخل استان انجام شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: واحد‌های تولیدی نیز باید بتوانند روش‌های بازاریابی را بشناسند و کالا‌هایی که توانایی ساخت را دارند به شرکت‌های بزرگ معرفی کنند.

منبع: مس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده