تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۶:۴۵
بازدید: ۸۵
کد خبر: ۳۴۳۱۵۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جریان بازدید از شرکت کانی مس:

هیچ اولویتی بالاتر از پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای نیست/ تاکید بر استفاده حداکثری از توان ساخت داخل در اجرای پروژه‌ها

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بر استفاده حداکثری از توان ساخت داخل در اجرای پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: هیچ اولویتی بالاتر از پیشبرد طرح‎های توسعه‌ای نیست.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، دکتر «حسین مدرس خیابانی» صبح روز دوشنبه ۲۱ خردادماه در جریان بازدید از بخش‌های مختلف ستاد شرکت مهندسی صنایع و معادن کانی مس اظهار کرد: در مجموعه کانی مس با ایجاد هسته‌های دانش‌بنیان و کانون‌های کارشناسی، کار بسیار ارزشمندی انجام گرفته است که باید این الگوی موفق را به دیگر بخش‌های شرکت ملی صنایع مس ایران معرفی کرد.

وی افزود: خوشخبتانه شرکت کانی مس با ایجاد بدنه کارشناسی نخبه و متخصص، از ظرفیت بسیار ارزشمندی در حوزه فنی مهندسی برخوردار است که باید بیش از پیش از این توان تخصصی در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای استفاده شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در ادامه با تاکید بر لزوم پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها افزود: علاوه بر ضرورت پیگیری مستمر و حضور میدانی پیمانکاران و مجریان در محل استقرار پروژه، استفاده از فناوری‌های نوین برای مشاهده لحظه‌ای و نظارت برخط روند اجرای تمامی پروژه‌ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بر استفاده حداکثری از ظرفیت ساخت داخل در ساخت پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: در راستای اجرای پروژه‌های توسعه‌ای شرکت ملی مس باید روی توان تولید داخل حساب کرد تا در تامین تجهیزات و کالا‌های مورد نیاز تا جایی که امکان‌پذیر است، از ظرفیت ساخت داخل استفاده شود.

وی با اشاره به اقدامات شرکت کانی مس در حوزه ساخت داخل افزود: این مجموعه با توان بالای مهندسی و با استفاده از ظرفیت جوانان نخبه، امکان ساخت پلنت ۷ میلیون تنی را در صنعت مس بومی کرده است که اقدام ارزشمندی در راستای داخلی‌سازی طرح‌های پایه و مهندسی زنجیره مس به شمار می‌رود.

منبع: مس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده