تاریخ: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۰:۰۳
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۳۴۲۹۰۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
کرمان میزبان هشتمین رویداد بین‌المللی معدنی

فعالین معدنی و صنعتی در کرمان گردهم می‌آیند/ فرصت طلایی برای فعالین معدنی و صنعتی

‌می‌متالز - هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات راه‌سازی و تجهیزات وابسته کرمان با حضور قریب به ۱۰۰ شرکت فعال در این بخش از روز شنبه ۱۹ تا روز سه‌شنبه ۲۲ خردادماه برگزار می‌شود. در این رویداد معدنی ۹۰ شرکت داخلی و نمایندگان ۱۰ شرکت بین‌المللی حضور به هم خواهند رساند و این رویداد فرصتی برای تبادل نظر و آشنایی بیشتر فعالین معدنی را فراهم خواهد کرد.

به گزارش می‌متالز، هشتمین رویداد معدنی کرمان میزبان حضور شرکت‌های بزرگ بورسی از جمله شرکت ملی صنایع مس ایران، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و هلدینگ میدکو خواهد بود.

در عین حال شرکت‌های بزرگ فرابورسی نظیر شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین نیز در این نمایشگاه حضور به هم خواهند رساند. این رویداد در بخش ماشین‌آلات معدنی و راه‌سازی میزبان حضور هپکو به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تجهیزات معدنی کشور خواهد بود.

در کنار این شرکت‌های بزرگ و نام‌آشنای معدنی در این رویداد امکان حضور مجموعه‌های دانش‌بنیان نیز فراهم شده و در واقع این واحد‌ها محصولات بومی‌سازی‌شده از طریق مهندسی معکوس را به نمایش عموم می‌گذارند. به این ترتیب این گردهمایی فرصتی مغتنم برای آشنایی بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه‌های بزرگ معدنی و صنعتی کشور خواهد بود.

از دیگر نقاط قوت هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات راه‌سازی و تجهیزات وابسته کرمان حضور تعداد زیادی از کارشناسان و متخصصین حوزه معدن و صنایع معدنی است.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات راه‌سازی و تجهیزات وابسته کرمان در روز شنبه ۱۹ خردادماه در ساعت ۱۷ با حضور جمعی از مسوولین استان کرمان افتتاح خواهد شد و تا روز ۲۲ خردادماه این رویداد پابرجاست.

فعالین معدنی و صنعتی در کرمان گردهم می‌آیند/ فرصت طلایی برای فعالین معدنی و صنعتی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده