تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۴۴
بازدید: ۳۵
کد خبر: ۳۴۳۱۲۷
سرویس خبر : انرژی

استفاده از روش‌های نو ارزیابی در جایزه تعالی صنعت پتروشیمی

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: جایزه تعالی صنعت پتروشیمی باید به‌منظور اثربخشی بیشتر در بالابردن میزان بهره‌وری و کیفیت شرکت‌ها از روش‌های نوین در ارزیابی شاخص‌ها و فرآیند‌ها استفاده کند.

به گزارش می‌متالز به‌ نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی (شنبه، ۱۹ خرداد) در نخستین نشست دبیرخانه یازدهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی بیان کرد: جایزه تعالی باید به‌منظور اثربخشی بیشتر در بالابردن میزان بهره‌وری و کیفیت شرکت‌ها از روش‌های نوین در ارزیابی شاخص‌ها و فرآیند‌ها استفاده کند.

وی با تأکید بر اینکه در دوره یازدهم جایزه تعالی باید نگاه ویژه‌ای به مشارکت طرح‌های پتروشیمی در فرآیند‌های ارزیابی کرد، افزود: مشارکت طرح‌ها در جایزه تعالی و ارزیابی آنها با شاخص‌های مختلف، موجب تحقق اهداف و برنامه‌ریزی‌ها در مسیر ساخت و تکمیل طرح‌های توسعه‌ای در مسیر تکمیل زنجیره ارزش می‌شود.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های جایزه تعالی ارتقای کیفیت و افزایش بهره‌وری کارکنان یک سازمان و شرکت است، یادآور شد: ضروری است که متولیان و ارزیابان جایزه تعالی توجه جدی به آموزش و توانمندسازی خود داشته باشند.

شاهمیرزایی گفت: حضور فعال شرکت‌ها در این جایزه افزون بر ارتقای توانمندی مدیران، می‌تواند سبب بالارفتن کیفیت و افزایش بهره‌وری کارکنان نیز شود.

نخستین نشست دبیرخانه یازدهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با حضور مدیران عامل و نمایندگان طرح‌های پتروشیمی فعال برگزار شد و رئیس و دبیر جایزه تعالی صنعت پتروشیمی گزارش‌هایی از دوره‌های پیشین، همچنین نحوه برگزاری یازدهمین دوره این رویداد ارائه کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده