تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۳:۲۵
بازدید: ۱۱۹
کد خبر: ۳۴۳۲۱۷
سرویس خبر : محیط زیست
اولین المپیاد آتش‌نشانی ایمیدرو پایان یافت

مس شهربابک مقام سوم المپیاد آتش‌نشانی را کسب کرد

‌می‌متالز - نخستین المپیاد آتش‌نشانی ایمیدرو با شرکت ۱۷ تیم پس از سه روز رقابت علمی و عملی در مجتمع مس شهربابک، با قهرمانی تیم فولاد زرند ایرانیان به کار خود پایان داد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس شهربابک، پس از رقابت تیم‌های شرکت‌کننده در آیتم‌های علمی و عملی، تیم داوری نخستین المپیاد آتش‌نشانی ایمیدرو، تیم‌های فولاد زرند ایرانیان، سنگ آهن مرکزی بافق و مجتمع مس شهربابک را به ترتیب به عنوان تیم‌های اول تا سوم این المپیاد معرفی کرد.

دکتر «محسن باقری» معاونت منابع انسانی و پشتیبانی شرکت ملی صنایع مس ایران در آیین اختتامیه این رویداد، شغل آتش‌نشانی و ایمنی را مقدس خواند وگفت: نقش و اهمیت پرسنل HSE برای شکوفایی و رونق شرکت‌های صنعتی و معدنی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و شرکت ملی صنایع مس ایران به عنوان اولین میزبان این المپیاد برای برگزاری چنین رویداد‌هایی که سبب توسعه منابع انسانی و توجه به آرمان‌های منابع انسانی شود، اعلام آمادگی می‌کند.

مدیر HSE سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ضمن تقدیر از میزبانی مجتمع مس شهربابک و شرکت ملی صنایع مس ایران و تیم‌های شرکت‌کننده گفت: هیچ آموزش و دستور‌العملی نمی‌توانست جایگزین این مسابقات شود و آتش‌نشانان را به این سطح آمادگی برساند.

وی رقابت تیم‌ها را بسیار نزدیک دانست و ابراز امیدواری کرد: با موافقت مدیران ارشد بتوانیم دومین دوره المپیاد را با آمادگی هرچه بیشتر تیم‌ها برگزار کنیم.

«سمیه خلوصی» عضو هیات عامل ایمیدرو نیز در آیین اختتامیه المپیاد، آتشنشانی را شغلی پرمخاطره و پرزحمت، اما جهادی و الهی عنوان کرد و گفت: توسعه صنعتی و تولید بدون توجه به سلامت و امنیت پرسنل توسعه‌ی مطلوبی نیست، به همین جهت چشم‌اندازی که در ایمیدرو تعریف کرده‌ایم دستیابی به توسعه‌ی پایدار در شرایط امن و بدون حادثه است و رویداد‌هایی مانند المپیاد آتش‌نشانی ما را به سوی این هدف سوق خواهد داد.

وی از میزبانی شرکت ملی مس و مجتمع مس شهربابک از اولین المپیاد آتش‌نشانی ایمیدرو تشکر کرد و گفت: این رویداد در سال‌های آینده نیز با هدف ارتقا سطح آمادگی هرچه بیشتر آتش‌نشانان برگزار خواهد شد.

المپیاد علمی عملیاتی آتش‌نشانی ایمیدرو برای نخستین بار به میزبانی شرکت ملی صنایع مس ایران ۱۹ لغایت ۲۱ خرداد در مجتمع مس شهربابک برگزار شد.

روابط عمومی مجتمع مس شهربابک

 

تعداد بازدید : 11
افتتاحیه اولین المپیاد آتش‌نشانی ایمیدرو در مجتمع مس شهربابک؛ میدوک
تعداد بازدید : 12
آتش‌نشانان ایمیدرو در دومین روز از المپیاد به رقابت در آیتم‌های عملیاتی و آزمون علمی پرداختند
تعداد بازدید : 9
علاوه بر برگزاری آیتم‌های عملیاتی، آزمون علمی آتش‌نشانان ایمیدرو از بخش مهم این المپیاد بود که در دومین روز از این رویداد برگزار شد

مس شهربابک مقام سوم المپیاد آتش‌نشانی را کسب کرد

مس شهربابک مقام سوم المپیاد آتش‌نشانی را کسب کرد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد