تاریخ: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۳:۰۹
بازدید: ۹۶
کد خبر: ۳۴۳۳۳۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

نخستین المپیاد آتش‌نشانی ایمیدرو پایان یافت

‌می‌متالز - نخستین المپیاد آتش‌نشانی ایمیدرو با شرکت ۱۷ تیم پس از سه روز رقابت علمی و عملی در مجتمع مس شهربابک، با قهرمانی تیم فولاد زرند ایرانیان به کار خود پایان داد.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، پس از رقابت تیم‌های شرکت‌کننده در آیتم‌های علمی و عملی، تیم داوری نخستین المپیاد آتش‌نشانی ایمیدرو، تیم‌های فولاد زرند ایرانیان، سنگ آهن مرکزی بافق و مجتمع مس شهربابک را به ترتیب به عنوان تیم‌های اول تا سوم این المپیاد معرفی کرد.

«محسن باقری» معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت ملی صنایع مس ایران در آیین اختتامیه این رویداد گفت: نقش و اهمیت پرسنل HSE برای شکوفایی و رونق شرکت‌های صنعتی و معدنی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و شرکت ملی صنایع مس به عنوان اولین میزبان این المپیاد برای برگزاری چنین رویداد‌هایی که سبب ارتقای منابع انسانی شود، اعلام آمادگی می‌کند.

مدیر HSE سازمان ایمیدرو هم ضمن تقدیر از میزبانی مجتمع مس شهربابک و شرکت ملی صنایع مس ایران و تیم‌های شرکت‌کننده گفت: ایمیدرو در حال انجام هشتمین دوره ممیزی عملکرد است و یکی از آیتم‌هایی که مورد توجه ویژه بوده، "واکنش در شرایط اضطراری" است.

«امیر ولدخانی» افزود: در هفت دوره‌ی گذشته با تلاش همکاران این وضعیت بهبود پیدا کرده است، اما همچنان با قله فاصله زیادی داریم، اما در آیتم "تامین تجهیزات" با بالاترین امتیاز نسبت به بقیه‌ی آیتم‌ها روبه‌رو بوده‌ایم.

«سمیه خلوصی» عضو هیات عامل ایمیدرو نیز در ادامه از میزبانی شرکت ملی مس و مجتمع مس شهربابک برای برگزاری اولین المپیاد آتش‌نشانی ایمیدرو تشکر کرد و گفت: این رویداد در سال‌های آینده نیز با هدف ارتقا سطح آمادگی هرچه بیشتر آتش‌نشانان برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ المپیاد علمی عملیاتی آتش‌نشانی ایمیدرو برای نخستین بار به میزبانی شرکت ملی صنایع مس ایران ۱۹ لغایت ۲۱ خرداد در مجتمع مس شهربابک برگزار شد.

منبع: مس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
پیشرفت را مردم رقم می‌زنند
محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه، در چهارمین رویداد هم‌افزایی «همراستا» و آیین رونمایی از سند‌های پیشرفت روستایی شهرستان‌های مبارکه و لنجان:

پیشرفت را مردم رقم می‌زنند