تاریخ: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۵۴
بازدید: ۳۲
کد خبر: ۳۴۳۴۲۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

سقوط ادامه‌دار فلز سرخ

‌می‌متالز - روز سه‌شنبه ۲۲ خردادماه ۱۴۰۳، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱٫۳ درصد افت پیدا کرد و به ۹ هزار و ۵۶۷ دلار رسید.

به گزارش می‌متالز، قیمت مس در روز سه‌شنبه ۲۲ خردادماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه، ۱٫۳ درصد معادل ۱۲۷ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۳ درصد افت را تجربه کرد و به ۹ هزار و ۵۶۷ دلار رسید. قیمت مس در روز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه، ۹ هزار و ۶۹۴ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد ماه، ۱٫۳ درصد معادل ۱۳۰ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، ۲٫۹ درصد افت پیدا کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می‌دهد موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد ماه با افزایش دو هزار تنی، از ۱۲۵ هزار و ۳۲۵ تن به ۱۲۷ هزار و ۳۲۵ تن رسیده است.

روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۱۳۳ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به روز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه، با کاهش سه دلار بر تن همراه شده است.

منبع: کالاخبر

عناوین برگزیده
پیشرفت را مردم رقم می‌زنند
محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه، در چهارمین رویداد هم‌افزایی «همراستا» و آیین رونمایی از سند‌های پیشرفت روستایی شهرستان‌های مبارکه و لنجان:

پیشرفت را مردم رقم می‌زنند