تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۵۰
بازدید: ۷۴
کد خبر: ۳۴۴۰۲۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران:

هیچ مشکلی نباید مانع تحقق شعار سال شود/ استفاده حداکثری از توان نیروگاه‌های اختصاصی برای تامین برق مجتمع‌ها

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: با عنایت به شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، هیچ مشکلی نباید مانع تحقق این مهم شود.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، دکتر «حسین مدرس خیابانی» در جمع معاونین و مدیران ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به مشکل قطع برق در مجتمع‌های تولیدی اظهار کرد: باید از حداکثر توان نیروگاه‌های اختصاصی برای تامین نیاز برق شرکت ملی مس و جلوگیری از کاهش تولید استفاده شود.

وی افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» شده است، هیچ مشکلی نباید مانع تحقق این شعار و رشد تولید در مجتمع‌های تولیدی شرکت ملی صنایع مس ایران شود.

وی با بیان اینکه پروژه احداث نیروگاه ۴۲ مگاواتی خاتون‌آباد درحال اجراست، تصریح کرد: قرارداد ساخت ۲ نیروگاه جدید خورشیدی با ظرفیت ۴۲ مگاوات با گروه مپنا منعقد شده است که امیدواریم تا سال آینده آماده بهره‌برداری شده و برق تولیدی در مجتمع‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در ادامه با اشاره به ضرورت نوسازی و بازسازی ناوگان مورد استفاده در مجتمع‌های تولیدی تصریح کرد: فاز نخست نوسازی ناوگان در دست اقدام است که بر این اساس در کوتاه‌ترین زمان ممکن، ۲۱ دستگاه اتوبوس جهت حمل‌و‌نقل همکاران شاغل در مجتمع‌ها با همکاری شرکت‌های خودروساز نوسازی و بازسازی خواهد شد.

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های توسعه‌ای شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته در شرکت مهندسی و توسعه ملی صنایع مس، تا پایان سال جاری ۱۰ پروژه پیشران از جمله آهک اهر، نیروگاه خاتون‌آباد، کارخانجات تغلیظ دره‌زار و درآلو تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدرس خیابانی به اقدامات شرکت ملی صنایع مس ایران برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هم اشاره کرد و گفت: در ایام اربعین سال جاری مطابق برنامه‌ریزی‌ها به بهترین نحو ارائه خدمت به زائران انجام شود و برای سنوات آتی، ایجاد موکب ثابت شرکت ملی صنایع مس در کربلای معلی در دستورکار قرار گیرد.

منبع: مس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده