تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۴۰
بازدید: ۷۹
کد خبر: ۳۴۳۲۷۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

نمایشگاه خودرو شیراز آغاز شد/ خودنمایی تازه‌وارد‌ها

‌می‌متالز - بیست‌ویکمین نمایشگاه خودرو شیراز از امروز، ۲۲ خرداد، با حضور فعال چندین خودروساز مطرح و شرکت‌های تازه‌وارد خودرویی آغاز شد. در این نمایشگاه قرار است جدیدترین دستاورد‌های خودروسازان داخلی به نمایش گذاشته شود.

به گزارش می‌متالز، مهم‌ترین رویداد خودرویی کشور از ابتدای سال، امروز سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر شیراز و در فضایی به متراژ ۲۰ هزار متر مربع آغاز به کار کرد. علاقه‌مندان به حوزه خودرو می‌توانند از تاریخ مذکور تا ۲۵ خرداد برای بازدید از جدیدترین دستاورد‌ها و محصولات خودروسازان داخلی و همچنین شرکت‌های واردکننده به نمایشگاه خودرو شیراز مراجعه کنند.

همان‌طور که اشاره شد، بیست‌ویکمین نمایشگاه خودرو، موتورسیکلت، دوچرخه و تجهیزات وابسته با حضور خودروسازان تاثیرگذار بخش خصوصی همچون مدیران خودرو، کرمان موتور، گروه بهمن، آرین پارس موتور، گروه خودروسازی فردا، پرشیا خودرو، نوین ماهان و ارم خودرو عرفان در حال برگزاری است.

همچنین نمایشگاه شیراز میزبان خودرو‌های سنگین از ۳۲ شرکت تولیدکننده دولتی و خصوصی همچون گروه زامیاد، سایپا دیزل، ایران کاوه، ویرا دیزل، مایا دیزل و شایان دیزل شده و علاقه‌مندان به حوزه خودرو‌های سنگین و تجاری می‌توانند از امروز ساعت ۱۷ تا ۲۲ با مراجعه به محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز از محصولات داخلی، مونتاژی و وارداتی شرکت‌های خودروسازی بازدید کنند.

مهم‌ترین خودرو‌های نمایشگاه شیراز

چند محصول بنزینی و برقی را برای اولین بار در نمایشگاه خودرو شیراز به نمایش عموم گذاشته شده‌اند که از مهم‌ترین آنها به شرح زیر است.

مدیران خودرو با حضور تمامی زیربرند‌های خود، یعنی فونیکس، فونیکس NEV و اکستریم از محصولات فونیکس FX برقی، فونیکس تیگو ۷ پرومکس دو دیفرانسیل برای اولین بار رونمایی کرد. همچنین فونیکس آریزو ۸، سدان فول سایز مدیران خودرو نیز برای دومین بار به نمایش عموم گذاشته شد و متقاضیان دیگر محصولات این شرکت هم می‌توانند به صورت حضوری از آریزو ۵، ام‌وی‌ام X۳۳ کراس، تیگو ۷ پرومکس و تیگو ۸ پرومکس، اکستریم VX و اکستریم LX بازدید کنند.

میتسوبیشی ASX، میتسوبیشی اوتلندر پنج‌نفره و هفت‌نفره و همچنین لاماری ایمای برقی، محصولات وارداتی آرین پارس موتور محسوب می‌شوند که در نمایشگاه خودرو شهر شیراز به نمایش در آمدند.

گروه بهمن با زیربرند BMCARS از دو خودرو نتا GT و هاوال H۶ برای اولین بار رونمایی کرد و دیگر محصولات این شرکت همچون هونگچی H۵، هونگچی EQM۵، بستیون T۷۷، فیدلیتی XB۱ و فیدلیتی پرستیژ هم که در گذشته رونمایی شده‌اند در نمایشگاه خودرو شیراز حضور دارند.

کرمان موتور از اولین کشنده باری خود با نام XT۱۸۵۶ و زیربرند کارمانیا رونمایی کرد و از سوی دیگر فردا موتورز با محصولات MG، پرشیا خودرو با اوپل و نیسان ترا در بیست‌ویکمین نمایشگاه خودرو شیراز حضور دارند.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین