تاریخ: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۳۱
بازدید: ۸۴
کد خبر: ۳۴۳۳۵۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

شرکت فولاد خوزستان تندیس طلایی بیست‌ودومین همایش ملی حمایت از مصرف‌کنندگان را دریافت کرد

می متالز - بیست‌ودومین همایش ملی حمایت از مصرف‌کنندگان با حضور عباس علی‌آبادی وزیر صمت، مدیران کل صمت استان‌ها و ۳۶ شرکت برتر حامی حقوق مصرف‌کننده، روز دوشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۳ در سالن همایش های حوزه هنری انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، عباس علی‌آبادی وزیر صمت در این همایش گفت: در معاملات میان تولیدکننده و مصرف‌کننده باید اخلاق حکم‌فرما باشد. یعنی محصول تولیدی همانی باشد که از سوی تولیدکننده معرفی می‌شود. در معامله هر دو طرف باید راضی باشند، یا این‌که طرف دوم معامله مغموم نشده باشد. زیرا اگر این اتفاق بیفتد، معامله حرام و باطل خواهد بود.

سیدمهدی فرحی قائم‌مقام وزیر صمت در امور بازرگانی گفت: امروز علم مدیریت دنیا در قالب CSM و CSI بزرگ‌ترین حمایت از مصرف‌کننده را در کیفیت قرار دادند. کیفیت، تنوع، قیمت، خدمات پس از فروش و تحویل به‌ موقع، پنج شاخص Q بزرگ است. 

فرحی اظهار داشت: در مبحث دیگر به صدای اول و دوم مشتری پرداخته می‌شود، مدیرت رضایت مشتری و شاخص‌های رضایت مشتری، صدای اول مشتری و این‌که بدانیم حق با مشتری است و درخواست مشتری و نیاز‌های او در آینده را صدای دوم مشتری گویند. اگر صدای مشتری شنیده نشود، بنگاه باید هزینه‌ی شکست درونی و بیرونی را متحمل شود. همچنین اگر مشکل یک محصول تولیدی با کمال دقت برطرف شود، آبروی شرکت حفظ می‌شود. 

گفتنی است، در انتهای مراسم با حضور وزیر صمت، قائم‌مقام وزیر در امور بازرگانی و رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کننده از شرکت فولاد خوزستان با اهدای تندیس طلایی این همایش به عنوان حمایت‌کننده برتر، تقدیر شد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد