تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۲۵
بازدید: ۳۲
کد خبر: ۳۴۳۵۹۱
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

دغدغه اصلی دولت تامین مسکن مردم است

‌می‌متالز - مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه دغدغه اصلی دولت تامین مسکن مردم است، گفت: با همراهی بخش خصوصی با همه توان اجرایی و عملیاتی برای تحقق این مهم می‌کوشیم.

به گزارش می‌متالز، سیدعباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در حاشیه افتتاح پروژه مسکونی باوان اصفهان با بیان این که دغدغه اصلی دولت و مسئولان، تأمین مسکن اقشار مختلف جامعه است، اظهار کرد: بانک مسکن با حمایت دولت و همراهی بخش خصوصی با همه توان اجرایی و عملیاتی برای تحقق این مهم می‌کوشد.

وی با تاکید بر این مساله که تأمین مسکن خوب برای مردم، تنها با هم افزایی و همراهی تمامی بخش‌های اقتصادی و اجرایی ممکن خواهد شد، افزود: بانک مسکن امروز با همه توان به وظیفه خود نسبت به مردم و اجرای فرامین مقام معظم رهبری عمل می‌کند.

بر اساس اعلام روابط عمومی بانک مسکن، پروژه مسکونی باوان با مشارکت بخش خصوصی در ۴۸ واحد مسکونی با میانگین متراژ ۱۹۸ مترمربع در ۵ طبقه مسکونی ساخته شده است.

مدیرعامل بانک مسکن همچنین درباره پروژه نهضت ملی مسکن بهارستان اصفهان گفت: بانک مسکن آمادگی دارد هرگونه همکاری و حمایت به منظور بهره برداری هرچه سریعتر از این پروژه را به عمل آورد.

پروژه بهارستان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اصفهان با ۳ هزار و ۵۶۸ واحد مسکونی است که بانک مسکن تا کنون، تأمین مالی ۲ هزار و ۷۶ واحد آن را انجام داده و مقرر است تأمین مالی سایر واحد‌های آن نیز به عهده بانک مسکن باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده