تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۵۶
بازدید: ۳۱
کد خبر: ۳۴۳۶۳۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در اردیبهشت‌ماه سال جاری رقم خورد؛

گام بلند "وتعاون" در مسیر رشد و درآمدزایی

‌می‌متالز - شرکت بیمه تعاون در دومین ماه از سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد ۲۸۷ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت بیمه تعاون با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۲۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار یک هزار و ۱۷ میلیارد تومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد نشان داد که روند صعودی حفظ شده و درآمد‌ها ماهانه رشد می‌کنند.

گام بلند
شرکت بیمه تعاون در دومین ماه از سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد ۲۸۷ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این شرکت بیمه در اردیبهشت‌ماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد افزایش ۷۲ درصدی را نسبت به ماه گذشته و ۶۹ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی بیمه تعاون در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۷۵ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

گام بلند
"وتعاون" بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه در اردیبهشت‌ماه داشت متعلق به رشته بیمه «ثالث - اجباری» بود که از این بخش توانست ۱۴۶ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد، این رشته بیمه در این دوره ۴۷ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد. دیگر رشته بیمه درآمدزای "وتعاون" در این دوره در بخش «زندگی - غیر اندوخته دار» با مبلغ ۴۴ میلیارد تومان اعلام شد که ۱۵ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد.

گام بلند
نقطه مقابل حق بیمه صادره در گزارش فعالیت ماهانه، خسارت پرداختی شرکت بیمه‌ای است. شرکت بیمه تعاون در اردیبهشت‌ماه سال جاری حدود ۱۹۲ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است که در مقایسه با ماه گذشته، میزان خسارت پرداختی ۱۱۸ میلیارد تومان افزایش داشته است. "وتعاون" بیشترین خسارتی که در این دوره پرداخت کرده، مربوط به بخش «درمان» با مبلغی بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان بوده است که سهم ۲۳ درصدی از خسارت پرداختی این شرکت را به خود اختصاص داده است. در پایان گفتنی است که شرکت بیمه تعاون ایران در پایان اردیبهشت‌ماه توانست به تراز تجمیعی مثبت ۲۶۱ میلیارد تومانی برسد.

گام بلند
منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده