تاریخ: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۴۳
بازدید: ۳۷
کد خبر: ۳۴۳۹۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حدادی:

صدور مجوز‌های کسب و کار تسهیل و سخت‌گیری‌ها در بخش تولید رفع شود

‌می‌متالز - نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس با اشاره به اینکه باید سختی صدور مجوز‌ها و سخت‌گیری‌ها در بخش تولید رفع شود، گفت: دولت باید تصدی‌گری خود در تولید را رها کند و با نظارت به انجام وظیفه خود بپردازد، زیرا مردم توانایی لازم برای اداره و پیشبرد تولید را دارند.

به گزارش می‌متالز، علی حدادی درباره اولویت‌های اقتصادی مجلس دوازدهم، گفت: با توجه اینکه امسال نام جهش تولید با مشارکت مردم انتخاب شده است، مهم‌ترین محور توجه به بخش خصوصی و بسترسازی برای مشارکت مردم است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با اشاره به ضرورت تامین تسهیلات لازم برای حمایت از تولید داخل، ادامه داد: تولیدات داخلی باید رقابت‌پذیر بوده و بتواند نیاز بازار داخل را تامین کند.

وی با بیان اینکه صنعت خودرو نیاز به تحول ویژه‌ای دارد، اضافه کرد: دولت باید تصدی‌گری خود در تولید را رها کند و با نظارت به انجام وظیفه خود بپردازد، زیرا مردم توانایی لازم برای اداره و پیشبرد تولید را دارند بنابراین بستر حضور مردم در اقتصاد فراهم شود

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم با اشاره به اینکه باید صدور مجوز‌ها تسهیل و سخت‌گیری‌ها در بخش تولید رفع شود، افزود: در صورتی که حمایت از تولید به قوانین بیشتر نیاز داشته باشد می‌توان این موضوع را در کمیسیون صنایع و معادن پیگیری کرد تا محصولات رقابت‌پذیر و با کیفیت تولید شود.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده