تاریخ: ۰۱ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۱۸
بازدید: ۴۹
کد خبر: ۳۴۴۰۵۵
سرویس خبر : اجتماعی

جستجوی مفقودین معدن شن و ماسه شازند شبانه‌روزی شد

‌می‌متالز - در پنجمین روز از حادثه معدن شن و ماسه شازند تلاش گروه‌های مهندسی، رزمی نیروی زمینی سپاه استان برای یافتن دو مفقود دیگر همچنان ادامه دارد.

به گزارش می‌متالز، فرمانده گروه مهندسی رزمی ۴۲ قدر نیروی زمینی سپاه و فرمانده میدان جستجوی مفقودین گفت: به کمک معدن داران و ماشین‌آلات اعزام شده به منطقه و دوستان نظام مهندسی نقاط جدیدی را شناسایی کردیم.

سرهنگ حسین ساجدی‌فر افزود: با توجه به اینکه خانواده‌ها منتظر خبر جدید هستند که بدانند اجساد عزیزانشان چه موقع از زیر آوار خارج خواهد شد، به کمک اداره برق نوبت شب هم فعال و افراد را به دو شیفت روز و شب تقسیم کردیم و بعضی از افراد در شیفت شب، بعضی نیز در شیفت روز کار می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز پنجمین روز از آماربرداری معدن شن و ماسه شازند هست و به کمک استانداری و اداره صمت ماشین‌آلاتی را به محل حادثه اضافه شده است.

فرمانده میدان جستجوی مفقودین گفت: با توجه به فضای محدودی که وجود داشت سعی کردیم که فضای بزرگتری را برای رفت و آمد ماشین‌آلات ایجاد کنیم تا ماشین‌آلات بیشتری را به منطقه وارد شود و امداد را با سرعت بیشتری انجام دهیم.

او اضافه کرد: همچنان در جبهه شمالی بحث تحکیم و تثبیت سنگ‌های لغزنده معضل اصلی است، جبهه جنوبی فعال شده و دو قسمت نقطه‌یابی شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده